Søsteren min og jeg...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har tenkt å reise til syden i begynnelsen av mai[:D] Sebastian skal være med! Men vi aner ikke hvor vi vil dra hen.. Det blir nok et skikkelig turiststed. Noen som har noen forslag?[:)]

Må jo være et sted hvor det er litt sol og en ok temp selv om det er i mai...så da foreslår jeg kanarieøyene, helt supert, god mat og ok priser[;)]

HAr tenkt litt på det. Har vært der en gang før da men var 14 år eller noe.. Er vel ikke så mange steder å velge mellom rundt de tider heller[8|]

Jeg reiser til Mallorca 19. mai ! Skal ha med lille Sindre André. Han ble født 23. januar. Er litt spent på hvordan det blir, men er jo ikke så veldig varmt der da. Tror det skal ligge rundt 22 grader på den tiden [;)]

Blue Village Bahia Feliz ligger på Gran Canaria og er en familieplass.
Var der for noen år tilbake, og det kan anbefales på det sterkeste hvis man er ute etter en rolig ferie med lite støy og stress.

Link til star tour:

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|238&entry=18&dest=12&city=15&type=cd

Ble noe feil med linken, kopier den i et nytt vindu.

ORIGINAL: JaNuAr07

Blue Village Bahia Feliz ligger på Gran Canaria og er en familieplass.
Var der for noen år tilbake, og det kan anbefales på det sterkeste hvis man er ute etter en rolig ferie med lite støy og stress.

Link til star tour:

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|238&entry=18&dest=12&city=15&type=cd

He he, så rart! Det er faktisk det eneste stedet jeg har vært der[:D] Er ikke særlig bereist[:)]

første uka i mai er det veldig billig i arguineguin på Gran Canaria, tror det var 7500 med fly for to pluss en bebis....se hos ving! Så kan vi møtes også og trille der nede for vi er i Las Palmas da[:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

første uka i mai er det veldig billig i arguineguin på Gran Canaria, tror det var 7500 med fly for to pluss en bebis....se hos ving! Så kan vi møtes også og trille der nede for vi er i Las Palmas da[:D]

He he, det hadde vært stilig! Hvilken uke er det? Vi skal prøve å reise i uke 17-18.. 

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: Nates Mamma

He he, det hadde vært stilig! Hvilken uke er det? Vi skal prøve å reise i uke 17-18.. 

husker ikke ukenr, men er 2.-9.mai

Back
Topp