Søskenvogner?

Oktoberbaby?

Andre møte med forumet
Hei! :)
Noen som har erfaring/annbefalinger ang søskenvogner?
Vi lurer veldig på en ny modell 'Siver cross wave'. Noen som kjenner til den?
Vi venter første barn i oktober, men tenker at sjangsen for at vi får tette barn er tilstede :) Denne vogna er ikke større eller bredere når man kun bruker den til et barn, det liker jeg. Man vet jo aldri om de blir tette, derfor vil jeg ha en' normal' vogn som kan brukes som begge deler.

Bugaboo er det jo veldig mange som kjøper i tilfelle to tette :)

Har ingen egen erfaring, men tenker at jeg ville valgt en vogn hvor ikke det ene barnet behøvde å sitte under det andre, slik som du må ved denne. Jeg hadde valgt Bugaboo Donkey om jeg hadde regnet med/ønsket to tette. Den kurven du får på siden virker i tillegg praktisk :)

Har ingen egen erfaring, men tenker at jeg ville valgt en vogn hvor ikke det ene barnet behøvde å sitte under det andre, slik som du må ved denne. Jeg hadde valgt Bugaboo Donkey om jeg hadde regnet med/ønsket to tette. Den kurven du får på siden virker i tillegg praktisk :)

Ja har hørt mye bra ved den, men jeg liker ikke at den er så bred. Kanskje dumt av meg, men har liksom hengt meg litt opp i det.

Jeg var innom tanken på søskenvogn og da hadde jeg valgt bugaboo donkey. Synes den er veldig praktisk og god å trille.

Back
Topp