Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger! Har også en født i august 24, så han kommer jeg jo til å måtte bruke vogn på en stund til….?Hei! Storebror fyller 2 år i juli, og nestemann har jo da termin i august. Er det behov for søskenvogn med den aldersforskjellen? Ser jo for meg det kan være praktisk hvis man skal ha de med seg noe sted alene, og tur/retur barnehagen f.eks.

Vil absolutt anbefale det, særlig om størstemann fortsatt sover på dagen. Da kan man ha med minstemann når størstemann sover. Jeg brukte min dobbeltvogn masse! Men kommer jo litt an på hvor man bor, hvor lange turer man tar, om man går/kjører bil til barnehagen osv. En barnevogn og en bæresele er også et alternativ for å få med seg to grinete barn samtidig uten dobbeltvogn.Hei! Storebror fyller 2 år i juli, og nestemann har jo da termin i august. Er det behov for søskenvogn med den aldersforskjellen? Ser jo for meg det kan være praktisk hvis man skal ha de med seg noe sted alene, og tur/retur barnehagen f.eks.

Vi kjøpte Cybex gazelle da vi fikk førstemann i februar. Den fungerer veldig fint til ett barn men man kan bruke den som søskenvogn også, det blir 1,5 år mellom våre barn så vi kommer nok til å bruke den en del.Takk for mange gode innspill! Har sjal, bæreseler og ringslynge fra før, for storebror HATET vogn de første månedene. Har faktisk også søskenbrett, da det fulgte med vogna når vi kjøpte den, så da avventer jeg![]()