Søskenvogn

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
Trenger tips til søskenvogn. Eldste blir 22 mnd når lillebror blir født. Jeg blir alene med begge barna, så ønsker en søskenvogn som er enkel å ta med i bilen og trille.

Har sett på uppababy vista v2, men sett at mange syns den blir tung å trille med 2 stk.

Er åpen for alle forslag! Skal kjøpe brukt, men trenger ikke den dyreste vogna.
 
Vi brukte baby jogger City mini gt2, eldste var 16 mnd da nummer to kom. Den funka fint for vår del, men den er nok ikke den beste vogna i terreng og på mye snø, da den har små hjul. Den er enkel å legge sammen, tar relativt lite plass sammenlagt, og den koster ikke så mye om man kjøper den brukt. Tror ikke vi kunne koble bilstol på den, men babydel funket fint, og var også billig. Babydelen til denne vogna er litt liten sammenlignet med en vanlig enkeltvogn, og spesielt i starten syntes jeg det var veldig greit, da det ble tett og trygt for baby.
 
Trenger tips til søskenvogn. Eldste blir 22 mnd når lillebror blir født. Jeg blir alene med begge barna, så ønsker en søskenvogn som er enkel å ta med i bilen og trille.

Har sett på uppababy vista v2, men sett at mange syns den blir tung å trille med 2 stk.

Er åpen for alle forslag! Skal kjøpe brukt, men trenger ikke den dyreste vogna.
Hadde en uppababy vista v2, men likte ikke at barna satt i tandem.
Hadde en enkel babyjogger som butikk/ferievogn som var helt knall. Men favoritten var bugaboo donkey. Så lett, tok lite plass i bil (sammenlignet med andre), kunne kommunisere med begge barna samtidig, kom meg gjennom alle dører, og at den kunne brukes til et barn når den andre ikke var med. Pluss for ekstra handlekurv. Den er jo dyr ny, men det er mange gode bruktkupp å finne. Beste søskenvogna:)
 
Bugaboo Donkey :Heartred Kan gjøres enkel ved behov, lett å ta inn og ut av bilen, passer i prampack. Barna kan sitte begge veier. Vi hadde den som hovedvogn til våre tvillinger i 3 år. Funket fint på vinteren også, vi bor i Indre Troms.
 
Back
Topp