Søskenvogn

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Hallo!
Her venter vi en bittelille søsken til våren, og vi lurer på å investere i en søskenvogn, da det blir 20 mnd mellom minstebror og bittelille som kommer.
Hva er det som er bra?
Gjerne en som kan brukes som enkeltvogn når det ikke er behov for søskenvogn (men ikke et must)

Lurer på samme, så håper du får noen svar ☺️ jeg har i hvert fall sett litt på Bugaboo Donkey, men har ingen erfaring med den.

Hallo!
Her venter vi en bittelille søsken til våren, og vi lurer på å investere i en søskenvogn, da det blir 20 mnd mellom minstebror og bittelille som kommer.
Hva er det som er bra?
Gjerne en som kan brukes som enkeltvogn når det ikke er behov for søskenvogn (men ikke et must)
Vi har to tette, 24 mnd mellom, og uppababy vista v2. Veldig fornøyd med den. Vi brukte liggedelen lenge (8-9 måneder), da det var vinter og babyen trivdes veldig ved å ha det lunt og godt der under soving. Og da passet det veldig bra å bruke sittedelen til eldste. Jeg var som mange skeptisk til å ha liggedelen under, men det er eldste barnet som trenger interaksjon, minste sover som regel. Ellers var minste i sjal/bæresele når hen var våken. Jeg syns det var deilig å ikke ha en bred vogn som som det blir med Donkey. Mesteparten av tiden i permisjonen bruker du hovedsaklig bare som enkeltvogn (med mindre du har tvillinger). Vi brukte aldri rumbleseat fordi da yngste begynte med sittedel var eldste ferdig med å sove på dagtid, og hen elsket å bruke ståbrettet. Og så nå går eldste overalt uansett. Men nyeste versjonen av rumbleseat virker veldig bra!

Back
Topp