Søskenvogn

Fru95

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Noen som har en anbefaling på en søskenvogn som ikke koster veldig mye?

Vi kommer til å ha to barn med 18 mnd mellom seg. Vi har to enkeltvogner som vi er veldig fornøyde med og i starten så blir det nåkk ikke så mye farting der vi trenger søskenvogn men ved noen anledninger vil det være mere praktisk med en søskenvogn. Men siden søskenvogn ikke er det som vil bli brukt mest så ser vi ikke behovet for å bruke mange tusen på en vogn.

Vi har baby jogger sin søskenvogn (dog en litt eldre versjon fra 2018 som vi kjøpte brukt), som vi er kjempefornøyd med. Brukt masse til de to eldste selvom det er over to år mellom dem, og kommer nok til å bli brukt masse nå igjen :) Den er lett å pakke sammen og få med seg både på reise og i bil!

Og aller viktigst som jeg glemte å skrive; den er superenkel å manøvrere. Lettere enn enkeltvognene vi har!

Vi har baby jogger sin søskenvogn (dog en litt eldre versjon fra 2018 som vi kjøpte brukt), som vi er kjempefornøyd med. Brukt masse til de to eldste selvom det er over to år mellom dem, og kommer nok til å bli brukt masse nå igjen :) Den er lett å pakke sammen og få med seg både på reise og i bil!
Takk, den skal jeg sjekke ut :) krysser fingrene for at jeg finner noe brukt her å, men bor på en litt mindre plass så er ikke så mange som selger søskevogner:smiley-ashamed004

Noen som har en anbefaling på en søskenvogn som ikke koster veldig mye?

Vi kommer til å ha to barn med 18 mnd mellom seg. Vi har to enkeltvogner som vi er veldig fornøyde med og i starten så blir det nåkk ikke så mye farting der vi trenger søskenvogn men ved noen anledninger vil det være mere praktisk med en søskenvogn. Men siden søskenvogn ikke er det som vil bli brukt mest så ser vi ikke behovet for å bruke mange tusen på en vogn.
Vet ikke noe om kvalitet, men kanskje oppsøke barnas hus å høre litt?

Vedlegg

• Screenshot_20230221_133454_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230221_133454_Samsung Internet.jpg
    394,7 KB · Visninger: 9
Jeg har ikke hatt Yngri selv, men kjenner noen som hadde det og var veldig fornøyde.

Vi har en trille fra Yngri og er veldig fornøyd. Selvfølgelig litt mer skranglete enn bugabooen, men så er det jo ulike typer vogner også.

Back
Topp