Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke erfaring med abc, men babyjogger city mini GT double er en lett søskenvogn som du finner brukt også om du ikke vil kjøpe ny. Den er lett, har god plass til det eldste barnet og triller greit overalt. Et annet alternativ er en brukt babyjogger city select lux, ny er den ganske dyr.
Eller en brukt Tfk tvillingvogn, den triller virkelig godt i skogsterreng og på mye snø. Eller en brukt emmaljubga double viking. Generelt mye å velge i til lavere pris om du kjøper brukt
Og spørsmål om du trenger søskenvogn eller ikke er det bare du som veit. Det er tungt å trille vogn mens man enten har baby eller storesøsken i bæresele synes jeg, og det er også tungt å trille med et søskenbrett på fordi du ikke kan gå ordentlig i forhold til vogna. Men det vil helt kort fungere til kortere strekk uten for mye bakker. Altså jeg hadde søskenvogn til mine med 3 år mellom bare for å gå til og fra bhg, det er 3km med mest oppoverbakker, og det fungerte dårlig med ståbrett. Pluss at eldste virkelig kosa seg med å sitte i vogn sammen med babyen, som 3 år var han jo egentlig litt i eldste laget. Nå kjører de sykkelvogn sammen og digger det. Jeg kjøpte en brukt bugaboo Donkey, som jeg solgte igjen. De holder seg godt så du kan fint kjøpe en som er 5-6 år gammel.