Søskenvogn

Jusom

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Da har vi vært hjemme litt over en uke med baby. Han på 22 mnd er veldig glad i å trille Tur. Og ser nå at et søskenbrett funker ikke på grusveier og snødekte veier. Så da tenker jeg at jeg kjøper søskenvogn. Har NTX 90 men liker ikke at jeg ikke ser begge barna.. Vurderer å kvitte meg med ntx 90 og kjøpe bogaboo donkey. Liker at den kannbrukes som enkelt vogn og søskenvogn.

Er det noen som har bogaboo som kan si om sportsdelene er bedre/lengre enn NTX 90 sin sportsdel? Syntes ntx 90 sinner så kort. Værtfall min 2017 modell

Eventuelt andre søskenvogner som kan anbefales?
 
Ingen anbefaling ennå. Kom hjem med lillesøster i går men har kjøpt en donkey brukt som er klar til å brukes. Storebror på 22 mnd er her også veldig glad i å trille tur så ville ikke funket bare med søskenbrett :)
 
Jeg følger her jeg siden vi har barn på samme alder og jeg foreløpig kun har kjøpt inn søskenbrett med sete. Har jo ikke tenkt på det med snø og slaps + grusveier må jeg innrømme!

En venninne av meg med to tette var utrolig fornøyd med Babyjogger city select duo. Men når jeg googler den er det en sånn hvor de sitter etter hverandre, så er usikker på hvor godt man vil få sett begge da.
 
Ingen anbefaling ennå. Kom hjem med lillesøster i går men har kjøpt en donkey brukt som er klar til å brukes. Storebror på 22 mnd er her også veldig glad i å trille tur så ville ikke funket bare med søskenbrett :)
Åh di er heldig. Kan du kommemed en tilbakemelding på hvirdanf. Storebror passer i sportsdelen? Er han for lang til å sove godt? Minnsover jo i vogna enda.
 
Jeg bytta ut foxen med donkey for en stund siden, har ikke født enda, men har brukt den til storesøster på 2 år og 3 mnd ei stund. Hun har god plass der enda :) Tror hun er 90 cm og ca 15 kg.
Liker vogna kjempegodt og elsker sidebagen, kjempepraktisk og får plass til mye, og veldig grei hvis man skal trille på butikken, får plass til alle varene. Gleder meg til å få på babybagen <3
 
Åh di er heldig. Kan du kommemed en tilbakemelding på hvirdanf. Storebror passer i sportsdelen? Er han for lang til å sove godt? Minnsover jo i vogna enda.
Vi har brukt sportsdelen litt med han ila våren for å teste og da har det funket helt fint. Men en liten stund siden nå og ser han har strekt seg. Skal gi en oppdatering når vi får testet :)
 
Back
Topp