Søskenvogn

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Vi har ei jente på 11 mnd nå og venter en liten i juni. Det vil være ca 16mnd mellom dem og vi må derfor ha en søskenvogn.

Vi har fra før bugaboo fox som vi har vært veldig fornøyd med.

Mem hvilken anbefaler dere? Enten som dere har hatt selv eller hørt bra ting om.

Trenger tips

Har hørt utrolig mye bra om bugaboo donkey! Tenker det kan være verdt å sjekke ut den, når dere er fornøyde med deres bugaboo fox :-)

Vi tenker å gi denne en sjangse :) https://www.jollyroom.no/barnevogne...ng-soskenvogn-2019-inkl-liggedel-grey-melange
Storebror er egentlig gammel nok til å gå for det meste selv men for min egen del så tenker jeg det vil være kjekt å ha søskenvogn når jeg har de alene.
Men vi har en flott Emmaljunga Edge duo fra storebror som kommer til å være hovedvogn så vil ikke bruke så himla mye penger på en vogn som vil bli brukt en kort periode.

Vi har Bugaboo Donkey - veldig fornøgd med denne! Når det bare er en som skal trilles, så er det veldig kjekt at vogna kan gjøres smalere og en erstatter bagen som blir tatt bort med en korg.

Blir 17 mnd mellom våres, vi gikk for uppababy vista til første unge mtp at den kan brukes som søskenvogn, god plass i underdel og veldig enkel og fin vogn. Gleder meg til å ta den i bruk når lille tutta kommer ☺

Blir 17 mnd mellom våres, vi gikk for uppababy vista til første unge mtp at den kan brukes som søskenvogn, god plass i underdel og veldig enkel og fin vogn. Gleder meg til å ta den i bruk når lille tutta kommer ☺

Hvordan er denne å vugge? Her er størstejenta avhengig av vugging for å sovne..

Hvordan er denne å vugge? Her er størstejenta avhengig av vugging for å sovne..

Det er ikke fjører i vognen å husker vi reagerte på at den var så stiv, men etter vi ble vandt med vognen så har ikke vugging vert noe problem. Men har en beemoo vogn utenom(ikke søskenvogn) å den merker jeg er mye bedre på vugging pga fjører.

Vi hadde søskenvogn til de eldste her, siden det er 20mnd mellom dem. Likevel endte vi med å nesten bare sette begge i samme enkelvogn. Søskenvogner er så mye større og klumpete, så for oss var det enklere å ha dem sittende og sovende sammen. De er nå 8 og (snart) 10år og liker fortsatt å sove sammen.

Back
Topp