Søskenvogn

Stak

Betatt av forumet
Er det noen her som har erfaring med god søskenvogn?

Ønsker å kjøpe en som ikke er side om side. men over hverandre.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en adapter til super viking, har vogna fra før, og er veldig fornøyd med den som enkeltvogn. Traff ei som hadde den som søskenvogn, og ho fortalte at ho hadde prøvd flere, men var desidert mest fornøyd med den. Jeg har tenkt at den har litt liten plass til største ungen, men hennes var 2,5 år, og hadde god plass. Eneste minuset jeg kommer på, må være at den ikke har bremse. Positivt at den kan brukes som vanlig vogn når en ikke trenger søskenvogn (storesøster er i bhg). Vet emmaljunga har slike adaptere til den nye nxt serien også. :)

Vedlegg

• 75950.jpeg
    75950.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 4
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en adapter til super viking, har vogna fra før, og er veldig fornøyd med den som enkeltvogn. Traff ei som hadde den som søskenvogn, og ho fortalte at ho hadde prøvd flere, men var desidert mest fornøyd med den. Jeg har tenkt at den har litt liten plass til største ungen, men hennes var 2,5 år, og hadde god plass. Eneste minuset jeg kommer på, må være at den ikke har bremse. Positivt at den kan brukes som vanlig vogn når en ikke trenger søskenvogn (storesøster er i bhg). Vet emmaljunga har slike adaptere til den nye nxt serien også. :)

Er veldig glad i emmaljunga, har modial selv. Viking har de sluttet å selge, så må lete på brukt markedet og bare krysse fingrene. Nxt serien får jeg se og vurdere litt

Er veldig glad i emmaljunga, har modial selv. Viking har de sluttet å selge, så må lete på brukt markedet og bare krysse fingrene. Nxt serien får jeg se og vurdere litt
Sikker på de har sluttet å selge den allerede? Ser de selger den på nett i alle fall. https://www.kjopbarnevogn.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi

Men hadde jo vært greit å prøvd den fysisk i butikk om det er aktuelt. :) tror forsåvidt jeg hadde vurdert brukt uansett om du har en vogn du er glad i. :) kan vel bruke samme bagen også?

Har mondial innebygd myggnetting? Står mellom edge duo og mondial :-) er 500 km til nærmeste forhandler så derfor jeg spør

Har mondial innebygd myggnetting? Står mellom edge duo og mondial :) er 500 km til nærmeste forhandler så derfor jeg spør
Mondial delux har innebygd myggnetting. Er ikke så fornøyd med det på sittedelen men er bare det jeg bruker :)

Back
Topp