Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en adapter til super viking, har vogna fra før, og er veldig fornøyd med den som enkeltvogn. Traff ei som hadde den som søskenvogn, og ho fortalte at ho hadde prøvd flere, men var desidert mest fornøyd med den. Jeg har tenkt at den har litt liten plass til største ungen, men hennes var 2,5 år, og hadde god plass. Eneste minuset jeg kommer på, må være at den ikke har bremse. Positivt at den kan brukes som vanlig vogn når en ikke trenger søskenvogn (storesøster er i bhg). Vet emmaljunga har slike adaptere til den nye nxt serien også.![]()
Sikker på de har sluttet å selge den allerede? Ser de selger den på nett i alle fall. https://www.kjopbarnevogn.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgiEr veldig glad i emmaljunga, har modial selv. Viking har de sluttet å selge, så må lete på brukt markedet og bare krysse fingrene. Nxt serien får jeg se og vurdere litt
Er veldig glad i emmaljunga, har modial selv. Viking har de sluttet å selge, så må lete på brukt markedet og bare krysse fingrene. Nxt serien får jeg se og vurdere litt
Mondial delux har innebygd myggnetting. Er ikke så fornøyd med det på sittedelen men er bare det jeg brukerHar mondial innebygd myggnetting? Står mellom edge duo og mondialer 500 km til nærmeste forhandler så derfor jeg spør