Søskenvogn?

Julegave2023

Andre møte med forumet
Har en sønn som er ca 19 mnd når neste kommer april, og syntes det er vanskelig å velge om vi skal gå for en søskenvogn eller evt kjøpe søskenbrett til vogna vi har (Stokke trailz):/ Er det noen som har erfaring eller noen tanker om hva vi bør gå for?

Hadde det blitt 19 måneder mellom mine hadde jeg kjøpt søskenvogn. Nå blir det 26 måneder mellom våre og da tenker vi at det akkurat er innafor å ikke kjøpe søskenvogn

Det spørs hvor mye man bruker vogna, men vi bor i by og har ikke bil, så alle steder vi skal må vi trille til t-bane/buss, så vi hadde valgt søskenvogn med den aldersforskjellen. Hadde vi bodd der mannen kommer fra, der det ikke finnes kollektivt, hadde vi ikke valgt det.

Jeg hadde søskenvogn til nr 1 og nr 2. 24 mnd mellom de. Har søskenvogn til denne gangen og, og nå blir det faktisk 3 år mellom de.
Har en Emmaljunga superviking duo. Fantastisk å kunne bruke den dobbel de gangene det er behov for det, samtidig som man kan ha den enkel når man vil.

Blir 17 mnd mellom mine, og vi skal ha søskenvogn!:happy:

Blir 20 mnd mellom mine:) kommer til å prøve med søskenbrett først. Blir forhåpentligvis ikke så ofte jeg må ta med begge alene. Nå har vi veldig kort vei til barnehagen hvor jeg anser behovet som størst. I helgene er vi som regel to og da bruker vi bare trillen til storebror og vognen til lillebror.

Vi kjøpte nettopp bugaboo donkey søskenvogn :)
Blir samme forskjell som hos deg.

Om ikke annet er det lett å selge videre.

Er litt i tvil enda.
Har egentlig en ganske ny, fin vogn, men største blir 2,5 år når babyen kommer. Det blir nok noen trilleturer hvor vi henter/leverer i bhg da vi bare bor 10 min unna.
Men har ikke helt bestemt meg for om det blir søskenbrett på den vi har eller ny vogn..
Eller evt bruke sjal/sele

Last edited:
Hadde uten tvil gått for søskenvogn. Min er 3,5 år og vi bruker fortsatt mye vogn.

Back
Topp