Søskenvogn

Mema19

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei!
Blir (forhåpentligvis) 15 mnd mellom barna. Noen som har to tette som kan gi meg en liten pekepinn på behovet for søskenvogn? Har en mann som jobber 'litt' over gjennomsnittet, så ser for meg at jeg blir en del alene med de. Sett på bugaboo donkey søskenvogn, men lurer også på fordeler/ulemper med de søskenvognene der de sitter oppå/under hverandre. :happy:

Hei!
Blir (forhåpentligvis) 15 mnd mellom barna. Noen som har to tette som kan gi meg en liten pekepinn på behovet for søskenvogn? Har en mann som jobber 'litt' over gjennomsnittet, så ser for meg at jeg blir en del alene med de. Sett på bugaboo donkey søskenvogn, men lurer også på fordeler/ulemper med de søskenvognene der de sitter oppå/under hverandre. :happy:

Har bare 1, men hadde vi fått baby med 15 mnd mellomrom ville jeg definitivt hatt søskenvogn. Og på butikken osv er det veldig greit at de i den alderen sitter i vogn så man har litt kontroll når det er 2 å følge med på.
Min er nå 2 år om 3 mnd og vi bruker fortsatt vogna endel.

Vi kommer til å ha 15 mnd mellom begge barna. Så har sett en del på søskenbogn og snakket med andre. Og samtlige anbefaler bugaboo sin. Men lurer selv på hvilke fordeler og ulemper det er.
Har også sett på beemoo sin søskenvogn

Jeg tenker også å kjøpe søskenvogn, men mi blir 2,5 år, og går i barnehage, så jeg tenker å kjøpe en brukt søskenvogn pluss ståbrett til bagvognen. Her er det en del bakker, så jeg lurer på tfk sin sånn jeg får bremsa.. Ellers har jeg en super viking, den kan jo teknisk sett gjøres om til søskenvogn, men litt usikker på hvor tungt det blir...?

Er 15 mnd mellom 1 og 2 her. Hadde ikke klart meg uten søskenvogn! Brukte den til og fra barnehagen når jeg hentet og leverte nr 1. Nr 1 gikk sent så hvis jeg skulle ha med begge to alene på noe var vogn eneste alternativ (dvs gikk tur i skogen med bæresele på magen og bæremeis på ryggen).
Hadde emmaljunga dobbel viking. Veldig fornøyd med den. Jeg liker ikke bugaboo sine vogner så for meg var ikke det noe alternativ. Det var viktig for meg at de satt vedsiden av hverandre og sittedelene kunne vende mot meg samt at vogna gikk inn vanlig inngangsdør.

Back
Topp