Søskenvogn

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Har noen erfaring fra disse? Evt andre jeg kan kikke på brukt? Blir 19 mnd ca imellom. Må ha litt størrelse på dekk pga grus, snø og dårlig vei. Screenshot_20190331-130023_Samsung Internet.jpg Screenshot_20190331-125917_Samsung Internet.jpg Screenshot_20190331-125838_Samsung Internet.jpg

Har desverre ikke erfaring, men ser etter søskenvogn selv så følger med i tråden din! Jeg har sett på beemo La og carena visby og gotland, men finner liksom ikke så mye om disse typene..

Har ingen erfaring selv med de, men lest flere her inne som har vært fornøyd med den første (L.A). 15 mnd mellom mine og har emmaljunga dobbel viking. Den koster litt mer, men vi synes den har vært verdt hver krone. Mine krav til vogn var vendbare sittedeler, smal nok til å komme inn alle dører og like god på asfalt, grus og snø. Da var det den vogna som hadde alle våre krav. Ellers er babyjogger city mini gt dobbel også en veldig god søskenvogn. God demping, god på snø, lett å trille, utrolig lett å legge sammen og høy vektgrense. Men der kan ikke sittedelene vendes

Har noen erfaring fra disse? Evt andre jeg kan kikke på brukt? Blir 19 mnd ca imellom. Må ha litt størrelse på dekk pga grus, snø og dårlig vei. Vis vedlegget 293608 Vis vedlegget 293609 Vis vedlegget 293610

Vi får jo nøyaktig samme aldersforskjell som dere :D har snakket med to stykker som har prøvd denne beemo vogna, de sier den var tung og upraktisk.
Vi har bestemt oss for å gå for emmaljunga dobbel viking med understellet med terrenghjul :) som hun over meg så kan sittedelene være begge veier. Vi har emmaljunga City cross fra før med tilsvarende understell, og den har god støydemping og er lett å trille :)
Så en stund på Bugaboo donkey,men den koster ofte mer brukt enn emmaljunga koster helt ny

Barnas hus kan bestille inn https://www.barnashus.no/emmaljunga-double-viking-735-sportsvognsdel-bag-outdoor-timber.html

Leveringstid er 8 uker ca. Og i juli er emmaljunga fabrikken stengt. Vi skal derfor bestille i mai :)

Jeg blir personlig litt skeptisk når de er så billige. Lurer på hvor gode de er da?
Siden jeg synes babyjogger city mini GT er en fantastisk vogn (vi har hatt to av den!) ville jeg vurdert denne:
0276E92D-07F2-4AF9-8C24-EE90BAB63ED1.png

Den nederste er forferdelig. Svigermor har den og den er nesten umulig å trille med 2 1 åringer i. Prøvde den når jeg var dagmamma. Sto mellom emmaljunga og babyjogger når nr 2 skulle bli født. Pga sykdommer med medisiner som gjør barna her hyperaktive og også slappe så har vi valgt babyjogger til nr 3 kommer. 3 åringen som kommer til å være 4 år neste kommer ikke til å kunne gå gjennom dyreparken som vi voksne. Babyjogger tåler mer vekt enn noen andre søskenvogner. Babyjogger sjenerelt tåler mye. Jeg har brukt vår babyjogger city mini som stol ved lekeplasser og jeg veier 60 kg.

Takk for alle tips! Kom over en på finn til 500 kr som jeg ikke klarte la vær å kjøpe.. tfk twinner twist duo, noen som har prøvd den? Virket lett å trille, men ser kalesjen var litt liten, men der tenker jeg vi kan improvisere litt :)

Back
Topp