Søskenvogn

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Litt spørsmål fra forvirret;
vi har en Bugaboo buffaloo fra før, en sønn på 26 mnd som fortsatt sover i barnehagen på dagen og har behov for å sitte i vogn på lengre turer og andre ting..

Så har jeg da tenkt at det er lurt å skaffe en søskenvogn, som både lillebror og storebror kan bruke. Først tenkte jeg Bugaboo donkey men den er så utrolig dyr og jeg har jo en singelvogn fra før.. så valget har blitt;
Bebisen bruker Bugaboo’en vi har når det bare er meg og han på tur,
og storebror kan bruke søskenvognen til å sove i når han er i barnehagen, og så bruker vi den på turer i helger osv.
Og da har jeg tenkt TFK, syns den virker veldig fin og sporty.
Er det noen som har erfaringen med TFK sine søskenvognen? Eller har noen andre tips eller noen i samme situasjon?
 
Ungene våre blir omtrent like gamle. Her er planen å ha lillejenta i bæresjal de første månedene. Kanskje kjøper vi et søskenbrett. Kjedelig å kjøpe ny, dyr søskenvogn som bare blir brukt et halvår. Når jeg sammenligner gåingen på toåringen nå med for et halvår siden er det urealistisk at han sitter noe særlig i vogn neste vinter. Og er usikker på hvordan han hadde reagert om han plutselig ble forvist til en fremovervendt vogn etter å ha sittet vendt mot oss hele tiden.
 
Gutten vår er nettopp 2,5 år og bruker fortsatt mye vogn. Har tenkt å kjøpe Bugaboo Donkey, men finner aldri perfekt brukt og nå er de utsolgt for svart på hovedlageret så vet ikke hva det blir til :p
 
He blir det 20 mnd mellom barna. Skal gå for TFK søskenvogn.
 
Back
Topp