Søskenvogn?

Erle10

Andre møte med forumet
Noen gode tips til bra søskenvogner? Må være liten og lett, hadde også vært veldig praktisk om man kunne ta av den ene delen og kun bruke en om gangen.

Vært veldig fornøyd med Britax b-ready.
Vurderer å selge den siden vi ikke trenger søskenvogn lengre, så om du bor i nærheten av østfold så må du gjerne komme å se og prøve :)

Har emmaljunga super viking. Veldig fornøyd. Mine tre største krav til vogn var at de satt vedsiden av hverandre, sittedelen kunne vendes mot meg og at den kom inn en vanlig dør. Jeg liker ikke buggaboo sine vogner så for meg var den ikke aktuell - den kan du også bruke som enkelt vogn. Da var det kun emmaljunga som stod igjen som kunne oppfylle mine krav.
Synes babyjogger double også er en fin vogn, god demping, lett å slå sammen og liten sammenslått, men der kan ikke sittedelene vendes mot meg.

Jeg vet ikke hva du ønsker ift sitte vedsiden av eller bak hverandre, vende sittedel eller ikke, om du har en maks grense på størrelse sammenlagt, eller om du har andre krav/ønsker. Ville ha dratt til en butikk å sett og prøvd ulike typer

Back
Topp