Søskenvogn?

smørblomst85

Forelsket i forumet
Nr 3 blir 2 og ett halvt før den lille nye kommer i november.
Men er søskenvogn nødvendig? Eller holder det med søskenbrett?
Han begynner i barnehagen på august er planen, så tenker at det uansett ikke er så ofte at begge to skal bli med ut på ting samtidig når jeg er alene og mannen er på jobb.
Tenker at jeg skal prøve å basere meg på å få handlet og sånn når enten mannen er hjemme, eller en av de to største er hjemme fra skolen.
Ukjent problematikk det her, er 4,5 år mellom første og andre barn, og 8 år mellom andre og tredje barn.
 
Økonomisk sett blir det dyrere men vi hadde det til jentene og brukte vogna kjempe masse. Var koselig å ha lillesnuppa med på trilletur når baby skulle sove :Heartred
 
Er 18 mnd i mellom de så søskenvogna ble omgjort til at de begge kunne sitte i den etterhvert som lillesøster ble større.
 
Blir 3,5 år mellom våre. Vi skal ikke ha søskenvogn. Hadde ikke planer om det når vi begynte å prøve å lå an til 2,5 år aldersforskjell heller.
 
Blir ca 12 mnd mellom mine så vi må ha søskenvogn. Usikker på hvem jeg skal velge, tror det blir bugaboo donkey som man kan gjøre om til singelvogn
 
2,5 år mellom mine og, vi skal ikke ha søskenvogn. Vår første har ikke vært noen vognbaby, så klarer oss med søskenbrett og evt bæresele tenker jeg :)
 
Back
Topp