Søskenvogn

Vi har emmaljunga dobbel viking og er veldig fornøyd med den. Kommer inn en vanlig inngangsdør (utrolig praktisk ), veldig grei å Ts med på bussen ift str, vendbare sittedeler, god å trille på alt av føre (har prøvd det meste), grei pris, ungene liker den vekdig godt.
Det eneste jeg savner er håndbrems, men det var så mye annet som var viktigere.

Vet mange liker bugaboo donkey, men dette er en vogn vi ikke synes oppfylte våre krav. Men vil anbefale deg å ta en titt på den for veldig mange er fornøyd med den.

Vi har emmaljunga dobbel viking og er veldig fornøyd med den. Kommer inn en vanlig inngangsdør (utrolig praktisk ), veldig grei å Ts med på bussen ift str, vendbare sittedeler, god å trille på alt av føre (har prøvd det meste), grei pris, ungene liker den vekdig godt.
Det eneste jeg savner er håndbrems, men det var så mye annet som var viktigere.

Vet mange liker bugaboo donkey, men dette er en vogn vi ikke synes oppfylte våre krav. Men vil anbefale deg å ta en titt på den for veldig mange er fornøyd med den.
Har sett på donkyen, men den funker visst dårlig på stier i skogen med røtter. Og da utgår den.
Vurderer dobbel viking da vi har viking fra før, og kan da bruke det om hverandre. Vurderer også super viking, da eldste har litt dårlig plass i vikingen.

Hvorfor?[emoji4]

Fordi den er kjempe god å trille, kan trilles på slle underlag, den er smal og kompakt, tar ikke større plass enn en vanlig vogn i bilen, den er billig, ca 6000 mot 10-15000 gor f.eks emmaljunga eller bugaboo sine.

Fordi den er kjempe god å trille, kan trilles på slle underlag, den er smal og kompakt, tar ikke større plass enn en vanlig vogn i bilen, den er billig, ca 6000 mot 10-15000 gor f.eks emmaljunga eller bugaboo sine.
Kan sportsdelen brukes begge veier?

Har sett på donkyen, men den funker visst dårlig på stier i skogen med røtter. Og da utgår den.
Vurderer dobbel viking da vi har viking fra før, og kan da bruke det om hverandre. Vurderer også super viking, da eldste har litt dårlig plass i vikingen.

Vi har også et enkelt viking understell og bruker det når jeg trenger enkelt vogn. Vi slo fra oss donkeyen av samme grunn.

Hjulene er helt like. Det er samme understell bare i dobbel variant
Var det jeg trodde, hadde håpet de var større.... Vet du om det går ann å bytte de og bruke sv sine? Vurderer det på vikingen når den blir hovedvogn.

Hvordan er den å trille på ulent terreng? Går en del i skogen på stier med røtter og div. Og på grus/sandvei.

Grus går fint, pakket snø og is også. Litt tung i sand eller løsere snø/slaps. Ikke prøvd den noe særlig i skogen enda da det fortsatt er så bløtt.. Kan tenke meg at den kommer frem men at andre vogner er litt mer hardføre over røtter og slikt fordi man kan bytte til grovere hjul. Denne har plasthjul med grei dimensjon, men det finnes foreløpig ingen andre hjul å bytte på. Mulig det kommer etterhver siden vogna er så ny.

Var det jeg trodde, hadde håpet de var større.... Vet du om det går ann å bytte de og bruke sv sine? Vurderer det på vikingen når den blir hovedvogn.

Det vet jeg ikke. De som selger vogna vet det kanskje. Har gått en del i ulendt terreng uten problemer med de, men jo større hjul jo bedre er det jo

Back
Topp