Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett på donkyen, men den funker visst dårlig på stier i skogen med røtter. Og da utgår den.Vi har emmaljunga dobbel viking og er veldig fornøyd med den. Kommer inn en vanlig inngangsdør (utrolig praktisk ), veldig grei å Ts med på bussen ift str, vendbare sittedeler, god å trille på alt av føre (har prøvd det meste), grei pris, ungene liker den vekdig godt.
Det eneste jeg savner er håndbrems, men det var så mye annet som var viktigere.
Vet mange liker bugaboo donkey, men dette er en vogn vi ikke synes oppfylte våre krav. Men vil anbefale deg å ta en titt på den for veldig mange er fornøyd med den.
Hvorfor?[emoji4]Mountain Buggy duet
Hvorfor?[emoji4]
Kan sportsdelen brukes begge veier?Fordi den er kjempe god å trille, kan trilles på slle underlag, den er smal og kompakt, tar ikke større plass enn en vanlig vogn i bilen, den er billig, ca 6000 mot 10-15000 gor f.eks emmaljunga eller bugaboo sine.
Har sett på donkyen, men den funker visst dårlig på stier i skogen med røtter. Og da utgår den.
Vurderer dobbel viking da vi har viking fra før, og kan da bruke det om hverandre. Vurderer også super viking, da eldste har litt dårlig plass i vikingen.
Hvordan er hjulene ift vikingen. Sliter litt med at de er litt små.Vi har også et enkelt viking understell og bruker det når jeg trenger enkelt vogn. Vi slo fra oss donkeyen av samme grunn.
Hvordan er hjulene ift vikingen. Sliter litt med at de er litt små.
Var det jeg trodde, hadde håpet de var større.... Vet du om det går ann å bytte de og bruke sv sine? Vurderer det på vikingen når den blir hovedvogn.Hjulene er helt like. Det er samme understell bare i dobbel variant
Hvordan er den å trille på ulent terreng? Går en del i skogen på stier med røtter og div. Og på grus/sandvei.Silver Cross Wave!
https://www.babybanden.no/products/...OaPzum3PGzs8he1WbRwaAspbEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ikke at vi har mer enn et barn enda, men vi har denne vogna, og om det blir to tette barn vil den virkelig komme til sin rett.
Hvordan er den å trille på ulent terreng? Går en del i skogen på stier med røtter og div. Og på grus/sandvei.
Var det jeg trodde, hadde håpet de var større.... Vet du om det går ann å bytte de og bruke sv sine? Vurderer det på vikingen når den blir hovedvogn.
Ja, jeg får høre.Det vet jeg ikke. De som selger vogna vet det kanskje. Har gått en del i ulendt terreng uten problemer med de, men jo større hjul jo bedre er det jo
Ja, jeg får høre.
Skal jeg prøve å huske[emoji6]Du får skrive inn her når du vet om det går ann![]()