Søskenvogn

Mollysh

Blir kjent med forumet
Jeg vet dette er tidlig å tenke på, men har likevel tenkt en del på det i det siste, og lurer på om dere med to barn fra før her inne har noen erfaringer [emoji4]

Det kommer til å være 21 mnd mellom mine to. Hun eldste har noen problemer med musklene så hun kommer mest sannsynlig ikke til å gå ennå når minsten blir født, så vi må ha en eller annen form for søskenvogn. Vi har Emmaljunga nxt90 i dag, som kan gjøres om til søskenvogn - da med at babybaggen er øverst mot den som kjører vognen og sportsdelen under. Det ser jo overhodet ikke kjekt ut for den største som sitter underst og kikker rett i babybaggen. Samtidig vil jo bare søskendelen av vognen bli brukt i helgene da hun ellers er i barnehagen...

Noen som har noen erfaringer med den slags type vogn?

Jeg vet dette er tidlig å tenke på, men har likevel tenkt en del på det i det siste, og lurer på om dere med to barn fra før her inne har noen erfaringer [emoji4]

Det kommer til å være 21 mnd mellom mine to. Hun eldste har noen problemer med musklene så hun kommer mest sannsynlig ikke til å gå ennå når minsten blir født, så vi må ha en eller annen form for søskenvogn. Vi har Emmaljunga nxt90 i dag, som kan gjøres om til søskenvogn - da med at babybaggen er øverst mot den som kjører vognen og sportsdelen under. Det ser jo overhodet ikke kjekt ut for den største som sitter underst og kikker rett i babybaggen. Samtidig vil jo bare søskendelen av vognen bli brukt i helgene da hun ellers er i barnehagen...

Noen som har noen erfaringer med den slags type vogn?

Fetteren min har brukt denne til 4 barn. 2X2 tette. Syns den ser helt genial ut :)
City select søskenvogn.

Image1518168126.626446.jpg

Nei [emoji53]

Så kjedelig. Men hvis du er fornøyd med vogna og du kun skal bruke søskendelen av og til så ville jeg ikke bytta. Du kan jo evt sette på et brett eller en sånn «sittesak» til å feste på håndtaket om det går.
Image1518169100.122395.jpg

Jeg så på søskenvogn nå nylig, men ga opp for de er trange og i de fleste tilfeller forovervendt og det synes jeg er ugunstig for tilknytning.
Feks ettåringen min blir overstimulert når jeg ikke kan se hvordan han reagerer på mye folk, støy osv. Jeg har liten sjanse til å støtte han hvis han synes noe er skummelt.

Så her går det i kombo vogn og bæretøy når jeg går til og fra barnehage :)

Back
Topp