Søskenvogn

Påsan

Flørter med forumet
Når lillebror kommer i mai, så er storesøster 2 år og 3 måneder. Vi vurderer å kjøpe en søskenvogn, men er litt usikker på om man virkelig får bruk for det? I så fall, hva slags vogn anbefaler dere?
 
Vi skal ikke kjøpe søskenvogn, men storebror er glad i å gå da [emoji1] Han blir 2,9 år når lillesøster kommer.
Vi har en trille dersom vi har behov for å ha begge i vogn, og vurderer fortløpende om vi skal kjøpe et sånnt fotbrett å ha på babyen sin vogn. Noen fås med avtagbart sete[emoji6]
 
Vi skal ikke kjøpe søskenvogn, men storebror er glad i å gå da [emoji1] Han blir 2,9 år når lillesøster kommer.
Vi har en trille dersom vi har behov for å ha begge i vogn, og vurderer fortløpende om vi skal kjøpe et sånnt fotbrett å ha på babyen sin vogn. Noen fås med avtagbart sete[emoji6]
Ja, jeg tittet nettopp på søskenbrett. Det er jo en ganske god idé! Har heldigvis litt tid igjen på å bestemme meg. [emoji14]
 
Vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn. Frøkna vil være nesten 2 år og 2 mnd når lillebror blir født, og hun er glad i å gå :) kommer til å vurdere å kjøpe søskenbrett da :)
 
Mini er nesten 3 når lillebror kommer, så blir ikke søskenvogn her [emoji4] Ser allerede nå at vi bruker vogna svært lite, så tenker at om 5mnd frem i tid er den enda mindre i bruk til eldste. Men du må jo kjenne litt på hvor mye dere bruker vogn til eldste, og ta det derifra [emoji106]
 
Yngstejenten vil være 2 år og to-tre uker og vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn. Hun er flink til å gå og jeg tenker vi løser det alltid på et vis. Kommer til å kjøpe en ekstra vogn til henne for soving i barnehagen bare.
 
Snike fra juni... eg har 20 mnd mellom nr 1 og 2 og eg hadde aldri klart meg uten... elska min bugaboo donkey! [emoji177] bruka den fortsatt og no e det 3 år og 1,5 år! Blir akkurat 2 år mellom nr 2 og 3 så kjeme til å beholde den!
 
Min er 2 år og 3-4 mnd når mini kommer. Vi kommer ikke til å ha søskenvogn, men kanskje et søskenbrett :)
 
Da vi ventet nummer to, var det litt under to år mellom dem så vi kjøpte Baby jogger City Select, dessverre døde hun bare en dag gammel, men vet jeg ikke hadde klart med uten da jeg ikke vil måtte ta hensyn til om eldste orker å gå hele veien eller ikke. Nå er hun tre og jeg skal ha keisersnitt om tre uker, har kjøpt baby jogger city elite med bag + Easy x rider med avtagbart sete og regner med det blir den vi bruker mest (har ikke klart å selge den andre med ubrukt bag, føles riktig å ta i bruk det som skulle vært brukt for ett år siden), så kan hun gå av og på selv ettersom hva hun vil :) Betalte 5300,- for både vognen og søskenbrettet med sete på jollyroom, var salg på den grå - vurderte også Bugaboo, men syns det var tiltak å legge så mye penger inn i det, og jeg elsker at baby jogger er så lett og så enkel å slå sammen :)
 
Last edited:
Back
Topp