Søskenvogn?

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Mens vi er inne på vogner - dere med barn fra før, skal dere ha søskenvogn? Vår blir 2 år og 3 mnd når baby kommer, da er ho kanskje allerede for stor for å ville sitte så mye i vogn..?

Jeg tror ikke vi går for tvillingvogn. Vår blir 2 år og 6 mnd ved termin så tror ikke han kommer til å ha behovet. Kan ha sånn trillebrett til å stå på, og når vi er to (som vi ofte er på lengre utflukter) kan vi heller ha hver vår vogn å trille på [emoji4]

Tror vi og dropper noen dobbel [emoji5] her er storebror da 2 år og 2 mnd :-)

Jenta vår blir nesten 3 ved termin så då blir det innkjøp av ståbrett :)

Vår er 2 år og 2 mnd og vi skal ikke ha søskenvogn. Tenker det heller holder med sånn ståbrett bak [emoji4] Ikke er storebror glad i å sitte i vogn heller, så den vi har blir minimalt brukt! [emoji85]

det blir 23 måneder mellom våre, altså 2 år minus 1 mnd... vogna brukes fremdeles ganske flittig, særlig til soving, så derfor tenker jeg vi må ha en søskenvogn.... men satan i gatan så dyrt det var da! Finnes jo sikkert andre enn Donkey til Bugaboo som er bra, men akk og sukk, det er jo den jeg vil ha... jeg må uansett ha en som har baby-delen vendt MOT meg, sportsdelen kan godt være forovervendt.

Elsker vår Bugaboo Donkey! Siden jeg hat to tette fra før har denne vært gull. Kunne ikke vært foruten, for den er så Kjekk siden jeg kan slå den sammen til en vogn med bagplass ved siden av[emoji7]så ja denne blir brukt nå også på de to minste og kjøper ståbrett som hun som er da 3,5 år kan stå på mens de to minste blir trillet ;)

det blir 23 måneder mellom våre, altså 2 år minus 1 mnd... vogna brukes fremdeles ganske flittig, særlig til soving, så derfor tenker jeg vi må ha en søskenvogn.... men satan i gatan så dyrt det var da! Finnes jo sikkert andre enn Donkey til Bugaboo som er bra, men akk og sukk, det er jo den jeg vil ha... jeg må uansett ha en som har baby-delen vendt MOT meg, sportsdelen kan godt være forovervendt.

Ja den er dyr! Men jaggu en god investering! I verstefall se på Finn etter brukte som du kan få til en betydelig billigere peng :)

Elsker vår Bugaboo Donkey! Siden jeg hat to tette fra før har denne vært gull. Kunne ikke vært foruten, for den er så Kjekk siden jeg kan slå den sammen til en vogn med bagplass ved siden av[emoji7]så ja denne blir brukt nå også på de to minste og kjøper ståbrett som hun som er da 3,5 år kan stå på mens de to minste blir trillet ;)

Jeg valgte en "billig" løsning som fulgte alle mine kriterier. Separat kalesj og babybag mot meg blant annet. Det var 1,5 år mellom barn nr 1 og nr 2, og heldigvis var vogna billig for den ble nesten aldri brukt. Eldste ville bruke beina. Bomkjøp :shy:

Vedlegg

• gotland-syskon-paket.jpg
    gotland-syskon-paket.jpg
    583,9 KB · Visninger: 30
Det blir 19 mnd mellom mine, har veldig lyst på Donkey [emoji85]

Bare godt å si om den [emoji7]

Ja, det kan jeg tenke meg. Må bare få mannen med på det. Har nevnt det for han at jeg vil ha den, uten å si akkurat hva den koster [emoji85] jeg sa at den var dyr da [emoji23][emoji23] har Trailz nå som jeg skal selge, får vel litt for den så da blir det halve summen å betale for Donkey [emoji1303][emoji1303]

Ja, det kan jeg tenke meg. Må bare få mannen med på det. Har nevnt det for han at jeg vil ha den, uten å si akkurat hva den koster [emoji85] jeg sa at den var dyr da [emoji23][emoji23] har Trailz nå som jeg skal selge, får vel litt for den så da blir det halve summen å betale for Donkey [emoji1303][emoji1303]

Det vil absolutt hjelpe på [emoji7]alle monner drar! Får argumentere at det er en veldig god vogn, som er lett på alle måter og man kan trekke den sammen til å bare få plass til 1 barn [emoji7]så når den eldste ikke trenger vogn lengre så kan du fortsette å bruke den :) kjekt når du er med barselgruppe eller andre ærender uten begge barna [emoji7]

Pga mye reising så ville jeg aldri vært foruten vogn til den eldste på tre :) Har Babyjogger sin, ikke såååå fin, men enkel å bruke :)

Lurer på hvordan vi skal gjøre det med vogn. Har tvillingjenter på snart 15 mnd, 11 mnd korrigert, så da blir det kanskje trillingvogn på oss? [emoji15]

Lurer på hvordan vi skal gjøre det med vogn. Har tvillingjenter på snart 15 mnd, 11 mnd korrigert, så da blir det kanskje trillingvogn på oss? [emoji15]
Så kult:) hvor får man kjøpt trillingvogn?

Back
Topp