Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det blir 23 måneder mellom våre, altså 2 år minus 1 mnd... vogna brukes fremdeles ganske flittig, særlig til soving, så derfor tenker jeg vi må ha en søskenvogn.... men satan i gatan så dyrt det var da! Finnes jo sikkert andre enn Donkey til Bugaboo som er bra, men akk og sukk, det er jo den jeg vil ha... jeg må uansett ha en som har baby-delen vendt MOT meg, sportsdelen kan godt være forovervendt.
Elsker vår Bugaboo Donkey! Siden jeg hat to tette fra før har denne vært gull. Kunne ikke vært foruten, for den er så Kjekk siden jeg kan slå den sammen til en vogn med bagplass ved siden av[emoji7]så ja denne blir brukt nå også på de to minste og kjøper ståbrett som hun som er da 3,5 år kan stå på mens de to minste blir trillet
Det blir 19 mnd mellom mine, har veldig lyst på Donkey [emoji85]
Bare godt å si om den [emoji7]
Ja, det kan jeg tenke meg. Må bare få mannen med på det. Har nevnt det for han at jeg vil ha den, uten å si akkurat hva den koster [emoji85] jeg sa at den var dyr da [emoji23][emoji23] har Trailz nå som jeg skal selge, får vel litt for den så da blir det halve summen å betale for Donkey [emoji1303][emoji1303]
Så kult hvor får man kjøpt trillingvogn?Lurer på hvordan vi skal gjøre det med vogn. Har tvillingjenter på snart 15 mnd, 11 mnd korrigert, så da blir det kanskje trillingvogn på oss? [emoji15]
Så kult hvor får man kjøpt trillingvogn?