Søskenvogn?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Dere med barn fra før - skal dere ha søskenvogn? Jeg blir alene med kidsa halve åtet og lurer på om det kanskje kan være praktisk..?

Nr1 vil være 2,5 år når nr2 kommer i sept.

Hva tenker dere?
Hvor gamle er deres - og hvordor velger dere ha søskenvog eller hvorfor ikke?

Er evt en brukt en til 1500-1700kr ish. Ny kjøper jeg ikke!

Om 2-åringen din fortsatt trivst i vogn, ville jeg uten tvil kjøpt søskenvogn! Nå er mine snart 4 og 7. har ikke hatt bruk for selv, da eldste var "ferdig" med å sitte i vogn når lillesøster kom[emoji38] men har hatt ståbrett på vogna, det har fungert supert her!

21 måneder mellom mine. Kommer ikke til å velge søskenvogn, men kommer til å bytte på å bære en i sjal/sele. Dersom jeg ikke hadde vært vandt med bæretøy fra første, hadde jeg nok gått for søskenvogn :)

Blir 23 mnd mellom våre og lurer også på å kjøpe brukt søskenvogn. Han vi har blir 2 sist i september. Han liker godt å sitte i vogn, og ser for meg at det kan være praktisk å ha begge i samme vogn. Mannen mener vi bør vente til lille kommer og se før vi kjøper, men jeg vil gjerne ha det på plass før den tid :p

Har ei fra før som blir 2 i sommer, og vi blir ikke å trenge søskenvogn. Hun hater å sitte i vogn, og er sluttet å sove på dagtid hjemme. Hun er veldig flink og ivrig på å gå, så Vurderer heller ståbrett til vogna [emoji4]

Vår blir også 2 i midten av sept, trur vi lar vere å kjøpe søskenvogn. Tenker å ha bæresele til minste dei gongane eg er aleine og evt har begge med meg. Her jobber pappa turnus 4-4, når han er heime så har vi ei trille i tillegg til eldste om det skulle vere nødvendig.

Mellom de to eldste var det 26 måneder. Eldste sov fortsatt på dagtid da yngste kom. Vi fikk en brukt søskenvogn av naboen, men den ble vel brukt maks 5 ganger tror jeg. Ståbrettet til vogna til lille ble derimot flittig brukt av storesøster[emoji4] nå er ikle søskenvogn lenger aktuelt her i huset, men jeg ser for meg at jeg ville ventet og sett an behovet først før jeg evt kjøpte en

Back
Topp