Søskenvogn?

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Håper på at noen vil dele sine erfaringer:
Jeg er gravid med termin i september, da er gutten vår 1 år og 11 mnd. Nå har vi en TFK joggevogn også lurer vi sånn på hva vi skal gjøre med vogn til den som kommer.. skal vi kjøpe søskenvogn slik at vi kan få med oss begge to "samlet" rundt eller en enkeltvogn til? Noen med erfaringer?

Her har vi kjøpt Søskensete og vi har brukt vogn nr 2 som ligger i bilen litt. så vi har vogn. Men kun hatt 2 i en uke nå. vi har ikke kjøpt Søskenvogn. vår gutt på 23 mnd vil helst ikke sitte i vogn, men sover i vogn i helgene. Tenker at det er litt dumt å kjøpe søskenvogn veldig tidlig. hvis eldste ikke vil sitte i den alikevell. Men når tiden nærmer seg vil du merke behovet og da kan det være fornuftig å kjøpe en brukt vogn

Vi har kjøpt søskenvogn. Tenker det er veldig praktiske ved henting i bhg, på ferier, og turer. Da eldste mann kan bli sliten av å gå langt eller etter en lang dag i bhg. Ser for meg at det er veldig greit å ha begge i vognen ved trafikkerte veier og dårlig vær. Da blir det mindre å passe på og begge sitter trygt.

Har ikke fått nummer 2 enda, men kjøpte ei brukt søskenvogn til 500kr. Storesøster er ikke spesielt interessert i å sitte i vogn, men når jeg er alene med begge to og skal ut ser jeg for meg det kan være greit å ha mulighet til å frakte begge i ei vogn.

Vi kjøpte Britax B-ready til våre med 16 mnd imellom. Veldig fornøyd med vognen generelt, stor bag og frøkna sitter veldig fint i setet.
Det er med søskensete da, men virker som god plass. Har ikke fått testet den som søskenvogn da dessverre, siden lillebror ble lagt inn på sykehus 5 uker gammel og døde nesten 5 uker etter det igjen :(

Vi har 2 år og 4 mnd i mellom, kjøpte en bimbleride indie. Har og bruker den masse.

Back
Topp