Søskenvogn

• Trådstarter Trådstarter Millli
  • Opprettet Opprettet
M

Millli

Guest
Til dere som har bruk for søskenvogn. Hvilken har dere? Å hvorfor akkurat den? Er den grei eller ikke? Vi kjøpte mountainbuggy duet brukt på finn. Det var det dummeste jeg har gjort. 2 åringen får knapt plass og vi ble lurt med tilstanden på vognen.

Noen som kan tipse meg en ny?:happy:

Vi har bugaboo donkey:) Valgte den siden den kan brukes som singelvogn og fordi den er utrolig lett å manøvrere:)

Har bugaboo donkey.Fornøyd med den, men selger den nå pga største ble plutselig ferdig med vogn, og nekter å sitte i den! Har kjøpt bugaboo buffalo i stedet

Vi har bugaboo donkey:) Valgte den siden den kan brukes som singelvogn og fordi den er utrolig lett å manøvrere:)
Har bugaboo donkey.Fornøyd med den, men selger den nå pga største ble plutselig ferdig med vogn, og nekter å sitte i den! Har kjøpt bugaboo buffalo i stedet
Er ikke den fryktelig dyr da? Blir den stor sammenlagt? Går den greit inn i bilen?

Er ikke den fryktelig dyr da? Blir den stor sammenlagt? Går den greit inn i bilen?

Den er dyr ja...syns ikke den tar så stor plass i bilen. Men har volvo v70, så trenger ikke å bekymre meg så mye for det:)

Den er veldig lett å legge sammen og blir ikke så stor sammenlagt:)

Vi har baby jogger, city mini gt dobbel. Den kan foldes veldig lett og tar liten plass i bil og hjemme.
Baggen har dårlig solskjerming, men jeg tenkte kjøpe en "hatt" og sette på.

Vi har baby jogger, city mini gt dobbel. Den kan foldes veldig lett og tar liten plass i bil og hjemme.
Baggen har dårlig solskjerming, men jeg tenkte kjøpe en "hatt" og sette på.
Jeg kjøpte en sånn til ekstra solskjerming. Er nok det eneste brukbare jeg har kjøpt på wish:p

Vedlegg

• Screenshot_20160531-204814.png
    Screenshot_20160531-204814.png
    722,7 KB · Visninger: 10
Jo den er dyr, men ble den siden den kan gjøres til enkelvogn. Men for stor for min smak som enkelvogn, og siden mellomstore ikke vil sitte i vogn lenger, er behovet endret og vi vil ha en mindre enkelvogn:)

Back
Topp