Søskenvogn

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Er på utkikk etter en god søskenvogn, har sett litt på bugaboo donkey, den er jo kjempe fin, men så er jo prisen litt stiv.
Kriteriene mine er at den må være lett å trille, og helst ikke helt grusom å trille på grus og ulendt terreng. Den må helst ikke ta så stor plass sammenlagt også ønsker jeg å ha vendbare sittedeler ;)
Noen som har tips eller erfaringer med bugaboo donkey og hvor stor plass den tar sammenlagt? :)

Kan anbefale baby jogger city select
ec13540a9e83f17c691ab528c100f422

Kjøpte brukt carena vogn. Ganske fornøyd. Ville jo helst ha bugaboo donkey også siden den er såå fin å se på. Men storesøster er egentlig ganske ferdig med vogn så var ikke vits i å kjøpe noe dyr vogn. Da måtte jeg ha solgt emmaljunga'en min.

Den er god å trille. Men går ikke å vende sittedelen mot deg da. Helt passelig sammenlagt

Vi brukte tfk twinner twist en liten periode, den var fin =)

Har vurdert mange og tror vi ender opp med Bumbleride indie twin. God pris, lang sittedel (mange av de er ganske små), samt liten og nett.

Er på utkikk etter en god søskenvogn, har sett litt på bugaboo donkey, den er jo kjempe fin, men så er jo prisen litt stiv.
Kriteriene mine er at den må være lett å trille, og helst ikke helt grusom å trille på grus og ulendt terreng. Den må helst ikke ta så stor plass sammenlagt også ønsker jeg å ha vendbare sittedeler ;)
Noen som har tips eller erfaringer med bugaboo donkey og hvor stor plass den tar sammenlagt? :)
Hva med å kjøpe bugaboo donkey brukt? Vi skal ha den vognen, men tror vi må kjøpe brukt pga prisen ;)

Vi har Bugaboo donkey og er veldig fornøyd! Kjempelett å trille(kan trille den med ei hånd), god på både snø og asfalt. Har ikke prøvd på grus/skogsvei. Tar ikke mye plass sammenlagt, enkel å slå sammen og opp, bag/sportsdel bare klikkes på. Vi kjøpte ny, men det finnes mange brukte som er i god stand. Syns den er verdt hver krone!

Vi har Bugaboo donkey og er veldig fornøyd! Kjempelett å trille(kan trille den med ei hånd), god på både snø og asfalt. Har ikke prøvd på grus/skogsvei. Tar ikke mye plass sammenlagt, enkel å slå sammen og opp, bag/sportsdel bare klikkes på. Vi kjøpte ny, men det finnes mange brukte som er i god stand. Syns den er verdt hver krone!
Så godt å høre, har lurt på om den tar stor plass sammenlagt. Hvordan er det når man kjører på snø eller ulendt terreng? Er det best å låse forhjulene i en posisjon da? :)

Back
Topp