Søskenvogn

Kjekt at hulene kan låses da:) har brio happy nå, og den har faste hjul. Veldig fornøyd med den på alle terreng, men det er jo ikke søskenvogn:p
Sikkert fint med svingbare hjul på asfalt osv? Aldri prøvd det ut.
Litt tidlig å kjøpe enda, siden jeg kun er 4 uker inn i svangerskapet nå, men greit å sjekke ut litt og dra og teste litt :)
Har du fått positiv test?? :-D

Ellers har jeg ingen gode tips på søskenvogner.

Noen andre erfaringer enn de som allerede er nevnt her? :)

Dette lurer jeg på. Vi kommer til å få to tette nå 1 1/2 år i mellom. Så vi trenger en søskenvogn. Men tror ikke den kommer til å bli brukt sånn kjempe mye, så er ikke villig til å betale så mye for den. Vurderer å kjøpe mountain buggy brukt. Syns den virker grei i forhold til brukt pris. Jeg har bugaboo buffalo som singel vogn, så hadde jo egentlig kunnet tenkt meg donkyen som søskenvogn, men syns det er for dyrt i forhold til hvor mye jeg tror vi kommer til å bruke den.

For fem år siden hadde jeg en easywalker duo, 1,5 år mellom dem. Den vogna var genial! Kjøpte den billig brukt. Storebror hadde ikke fått barnehageplass når lillesøster ble født og selv om lillesøster brukte pute var det god plass i bagen til henne. Fikk vognen inn ytterdøren uten problemer også. Bor i Nordland og hadde ikke bil men gikk overalt og etterhvert leverte de i barnehage men vogna enten det var snøstorm eller regnet høljet ned. Hadde poser i samme merke som tålte vann samt stormregntrekk i tillegg til vanlig. Var så genialt å bare sette de rett i posen med ullgensere og ingenting annet, slenge barnehage tøyet i kurven ta på stormtrekket om morgenen når det var kaldt. Ofte ble de levert før snøplogen hadde vært i gatene og det gikk så fint det og :) tror ikke jeg klarer meg uten en vogn med løse hjul fremme iallefall :) endte på easywalker fordi den var billigst men fy så me vogn jeg fikk, og solgte den for samme prisen nesten 2 år etterpå.

Dette lurer jeg på. Vi kommer til å få to tette nå 1 1/2 år i mellom. Så vi trenger en søskenvogn. Men tror ikke den kommer til å bli brukt sånn kjempe mye, så er ikke villig til å betale så mye for den. Vurderer å kjøpe mountain buggy brukt. Syns den virker grei i forhold til brukt pris. Jeg har bugaboo buffalo som singel vogn, så hadde jo egentlig kunnet tenkt meg donkyen som søskenvogn, men syns det er for dyrt i forhold til hvor mye jeg tror vi kommer til å bruke den.

Jeg har satt opp søk på finn nå. Vet ikke hvor mye den kommer til å bli brukt her heller, da eldste begynner i barnehage i august. Vi har ganske smal gang, så vi kan ikke ha en søskenvogn stående inne i full bredde, så da er jo donkey veldig kjekk fordi den kan gjøres om til singelvogn. Men den koster ja:/ så den på finn til 9000 med 2 sittedeler og en bagdel. Det er vel det billigste foreløpig tror jeg

Back
Topp