Søskenvogn

Jordbær94

Andre møte med forumet
noen som skal kjøpe søskenvogn?
Har to snart to stk som begge må ha vogn!
Hvilken vogn har dere?
Og anbefaling ?
Noen som har Mountain Buggy Duet? Hva syntes dere om den?

Vi hadde søskenvogn til de to eldste. Er akkurat 2 år mellom de - og jeg hadde ikke klart meg uten. Var mye ute å gikk og brukte vogna mye. Vi hadde Mountain Buggy Duet og var strålende fornøyd!

Vi må også ha søskenvogn.. Blir tfk sin - får kjøpe brukt av kollega med tvillinger.. ;) Så har egentlig ikkje sett så mye! Men vanlig mountain buggy er jo supre vogner, så tipper søskenvogna er bra også! :)

Vuderer såå å kjøpe den! Men får jo ikke prøvd den siden ingen butikker i nærheten har den!

Hadde phill&ted vogna til de to eldste, var to år mellom dem. Kanon god vogn. enkel å gjøre om til singelvogn om vi trillet storebror til BHG satte vi bare sete i bhg

Hadde phill&ted vogna til de to eldste, var to år mellom dem. Kanon god vogn. enkel å gjøre om til singelvogn om vi trillet storebror til BHG satte vi bare sete i bhg

Jeg er ikke så glad i at ene sitter så langt nede!

Vi har kjøpt bugaboo donkey :)

Vi hadde mountain buggy tvillingvogn til jenta og søskenbarnet som var like gammel - sist, var svært fornøyde. Så nå blir det til at vi kjøper en ny mountain buggy tvillingvogn (solgte selvsagt den andre for en stund siden) siden vi venter tvillinger. Var svært fornøyde sist, eneste minuset er at sportsdelene ikke kan snus så barna sitter fremover og ikke mot deg.

Ser forresten at de nye baggene på mountain buggy duet kan brukes som "sportsdel" vendt mot foreldrene frem til 15kg :) :)

Vi hadde mountain buggy tvillingvogn til jenta og søskenbarnet som var like gammel - sist, var svært fornøyde. Så nå blir det til at vi kjøper en ny mountain buggy tvillingvogn (solgte selvsagt den andre for en stund siden) siden vi venter tvillinger. Var svært fornøyde sist, eneste minuset er at sportsdelene ikke kan snus så barna sitter fremover og ikke mot deg.

Men hvordan er vogna? Like bred som en vanlig tvillingvogn? Er 155 cm og emmaljunga viking 765 eller noe var får stor for meg!

Vi har kjøpt en brukt emmaljunga viking double. Måtte prøvetrille den litt i stua og synes det var rart og uvant med så stor vogn:p Men blir vel vant med det fort nok..hihi

Vi har kjøpt en brukt emmaljunga viking double. Måtte prøvetrille den litt i stua og synes det var rart og uvant med så stor vogn:p Men blir vel vant med det fort nok..hihi

Samme her :)
Med den må vi vel ta heis alle steder, den går vel ikke opp rullebåndene på kjøpesenteret? :p

Back
Topp