Søskenvogn

Freya

Elsker forumet
Er det flere som har tenkt til å kjøpe det, evt som allerede har erfaring med en?
Vi har en som kommer til å være 1,5 når baby kommer, og hun vil jo da sove på dagen enda.

Lurer litt på Mountain buggy duet. Den ser ut til å oppfylle alle krav. Ikke så bred, bra å trille (sier de selv) og plass til baby og toddler.

Kjøper super viking med adapter vi :) hun er nesten 2 år og 8 mnd da. Blir nok ikke brukt så lenge så selger vi noe når N har sluttet å sove på dagen :)

Vi skal ha det... :-) her blir det bugaboo donkey!

Har sett på den og, men synes den var så dyr. Også leste jeg en anmeldelse hvor det sto at den var tung å trille i snø og slaps. Kanskje ikke like god på terreng som på asfalt?

Har sett på den og, men synes den var så dyr. Også leste jeg en anmeldelse hvor det sto at den var tung å trille i snø og slaps. Kanskje ikke like god på terreng som på asfalt?
Jeg tror den skal være bra i terreng. Den har samme hjuldimensjoner som buffalo, bare at det er luftdekk i den. Så egentlig bør den være veldig bra. Men akkurat på dyp slaps og snø tror jeg bare det er fire like store hjul som fungerer.

Du får jo en god del igjen når du selge den! ;-) evt kan du kjøpe brukt!

Eg har bugaboo buffalo og e superfornøgd! ;-) og for min del e det avgjerande at eg kan ha sportsdelen både fra meg og mot meg og at den kan smalnast inn når eg berre skal ha med en unge!

Jeg tror den skal være bra i terreng. Den har samme hjuldimensjoner som buffalo, bare at det er luftdekk i den. Så egentlig bør den være veldig bra. Men akkurat på dyp slaps og snø tror jeg bare det er fire like store hjul som fungerer.
Ja det har du sikkert rett i. :)

Du får jo en god del igjen når du selge den! ;-) evt kan du kjøpe brukt!

Eg har bugaboo buffalo og e superfornøgd! ;-) og for min del e det avgjerande at eg kan ha sportsdelen både fra meg og mot meg og at den kan smalnast inn når eg berre skal ha med en unge!

Men kan ikke det samme sies om Mountain Buggy Duet? At man kan vende begge veier og den er smal.. Det koster bortimot halve prisen.

Prøver å lete etter brukt, men foreløpig ingenting.

Men kan ikke det samme sies om Mountain Buggy Duet? At man kan vende begge veier og den er smal.. Det koster bortimot halve prisen.

Kan mountain buggy ha sportsdel mot den voksne?

Eg trudde ikkje du kunne ha sportsdelwn mot deg på MB... Men eg veit det ikkje sikkert!

Ligge mange brukte på finn!

Å, kanskje ikke? Det har jeg ikke fått med meg. Det har jo faktisk litt å si...
Fant ingen bugaboo donkey. Kanskje jeg har skrevet det feil? :D

Då er det i tilfelle kun på denne modellen at det går... Men det er jo mulig! Dei enkle har iallefall sportsdelen kun fra deg!

Måtte innom finn kjapt... Akkurat no ligge det berre ei vogn ute! Men ellers har det vert en 8-10 stykk så e berre å følge med! ;-)

Er sånn det skrives :)
Finner ingen bilder med sportsdeler vendt mot foreldren av den vogna, iallfall.

Jeg skal ta å sjekke litt nærmere. Også skal jeg definitivt følge med på finn! :)

Jeg skal ta å sjekke litt nærmere. Også skal jeg definitivt følge med på finn! :)
Ja... Lurt å sjekke ut! ;-) kjipt om det ikkje går iallefall!

Eg har vurdert å kjøpe brukt men gått litt vekk fra det... Fordi eg synest dei er for dyre til å ha vert brukt å kanskje ikkje ha så lenge igjen på garantien! Kjipt om det skjer nåke også har garantien gått ut... Kanskje eg ikkje har spart så mykje likevel då! Orka ikkje spare meg til fant! Då får eg heller punge ut no også få igjen bra på den når eg selge tenke eg! ;-)

Nå ser jeg at Mb har kommet med en ny bag som også kan brukes som sittedel. Carrycot plus.
Da kan barnet sitte mot kjøreretning.
6e77757eda58e50fd56c7825dc3fa6de

Men da får man ikke fotstøtte virker det som...

Back
Topp