Søskenvogn

Enlitenspire

Betatt av forumet
Jeg kommer til å få ganske nøyaktig to års aldersforskjell mellom nummer en og nummer to som er ventet til sommeren. Hvilke erfaringer har dere med søskenvogner med dette aldersspennet? Er ikke interessert i å bruke veldig mye penger, men ser for meg at det er gunstig å ha ettersom jeg ofte går tur etter at jeg har hentet han som blir storebror i barnehagen. Han går litt, men det blir jo ikke lange turen, så tenker det er greit med muligheten for å ha han i vogn slik at jeg kan komme meg litt lengre av sted, og ikke minst også når vi er på bytur osv. de gangene jeg er alene med begge. Tenker også det er greit med en vogn som kan gjøres om til singelvogn ifh til at jeg sikkert er litt på farten når jeg er i permisjon og at det da er greit å kunne plukke han med meg på vei hjem uten å måtte skifte vogn først. Tar ca 15 minutter å gå fra barnehagen, med den ganghastigheten han har nå ser jeg for meg at det blir i lengste laget uten vogn. Men kan selvfølgelig ha minste i bæresele og eldste i vogn eventuelt om det er kortere strekninger. Ønsker en vogn som er lett å trille og som er praktisk og rimelig.

Vurderer Phil and teds sin søskenvogn. Har noen erfaringer med disse vognene og hvilken modell i såfall? Kan man bruke hardbag og samtidig ha søskensete?

Har kun erfaring med en søsken vogn. Har 2 år og 2 mnd mellom mine. Og min baby jogger city select har blitt brukt mye.
5dbacf97573538f2ccf93a3184238248

Den kan brukes som enkel, dobbel, med bag, sete, bilstol.

Back
Topp