Søskenvogn

Hvis jeg skulle hatt ville jeg valgt bugaboo donkey. Hovedsakelig fordi jeg elsker buffalo, og Donkeyen kan gjøres om til singelvogn om ikke storebrøster er med :)
 
Er såååå usikker! Har megalyst på en donkey, selv om den er dyr:p så er jeg redd at den blir liten veldig fort som flere merker men så er den jo sååå praktisk igjeno_O
 
Eg har emmaljunga superviking til søskenvogn :) mangler bare bag :) men må ærlig innrømme at eg vurderer bugaboo donkey igjen.. Hehe.. Hadde den fra januar til juli, men solgte den for storesøster ble for stor og ville liksom ikkje sitte i vogn mer.. Men no vil ho sitte i vogn igjen... Hehe... Men tenkte eg skal sette vekk litt og litt penger og se an behovet når babyen kommer :)
 
Ser alle vil ha bugaboo donkey, er den god å trille? I all slags vær?

Vurderer den selv pga den kan gjøres liten /gjøres om til en, men kjenner jeg er uskkker.

Har emmaljunga fra før og den synes jeg er fantastisk, den kan brukes i all slags vær, tåler alt! Må ha en som er like bra som den, spesielt når det skal være to i den!:)
 
Vurderer babyjogger søskenvogn. Den har maxi cosi bilsete adapter til vognen, den er fantastisk å trille, både på skogbunn, asfalt, i vind og vær. Er liten og lett. Vi har en singel babyjogger elite fra før så trenger ikke noe som gjøres om til singelvogn. Er også veldig fornøyd med hvor lett den kan slås sammen
 
Back
Topp