Søskenvogn

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Vi må til innkjøp av søskenvogn når baby i magen kommer. Storebror vil være 18.5-19 måneder rundt termin. Noen som har søskenvogn og hvilken anbefaler dere? Ser for meg en som er liten (til søskenvogn å være) og lett og ha med å gjøre.
 
Eg e kjempefornøyd med min emmaljunga super viking :)

Har hatt bugaboo donkey (den ble raskt for liten til storesøster som er lang for alderen så den solgte vi når ho ble 2)

Mountain buggy duet, smal og fin men storesøster satt trangt.

Mountain buggy duo, veldig god å trille, god plass men lillebror likte ikkje å ikkje se mammaen.. :p

Er inne på tanken om viking double eller bugaboo donkey igjen siden lillebror vil være 18 mndr når bittelillebror eller søster kommer.. Syns det ser litt trangt ut med sittedel og bag på superviking.. Så følger denne tråden litt :) hehe..
 
Har lurt på å kjøpe det, men tror vi havner på et søskenbrett med sete og ryggstøtte :) Kan hende det blir vogn etterhvert, men det får vi ta på sikt.
 
Eg hadde søskenvogn i 3mnd etter mini kom da nr 1 var 19mnd. Så her vet eg ikke om eg gidder å skaffe ny vogn.
 
Eg e kjempefornøyd med min emmaljunga super viking :)

Har hatt bugaboo donkey (den ble raskt for liten til storesøster som er lang for alderen så den solgte vi når ho ble 2)

Mountain buggy duet, smal og fin men storesøster satt trangt.

Mountain buggy duo, veldig god å trille, god plass men lillebror likte ikkje å ikkje se mammaen.. :p

Er inne på tanken om viking double eller bugaboo donkey igjen siden lillebror vil være 18 mndr når bittelillebror eller søster kommer.. Syns det ser litt trangt ut med sittedel og bag på superviking.. Så følger denne tråden litt :) hehe..
Double viking er super!
 
Her er mini 2 år når neste kommer. Har tenkt på zero2four trille. Kun til å bruke når jeg har med begge og vi trenger og til eldste. Koster 2600 så det er overlevbart. ikke vits å kjøpe dyr en for noen få mnd. Har enkel tfk til hovedvogn
 
Har tenkt på donkey her:) må nok ha en siden vi triller til barnehagen og jeg synes han er litt liten enda når neste kommer:) er 16 mnd da:)
 
ImageUploadedByBV Forum1448394655.834541.jpg

ImageUploadedByBV Forum1448394672.897440.jpg

Her er bilder av den vognen eg har, ser litt trangt ut med bag og sportsdel, men tror eg bare må prøve det :) for elsker vogna :D
 
Back
Topp