Søskenvogn?

LHH

Forelsket i forumet
Hvor lenge har man behov for søskenvogn?
Hvor gamle er storesøsken før dette er unødvendig?

Vi slutta med vogn da S var 1,5 år, da solgte vi den :)
Hadde nok gått for søskenbrett om storebror/storsøster er mer enn 1,5 år når neste komme :)

Da nr to kom brukte vi søskenvogna ganske mye, storebror var 2 år. Solgte den etter i underkant av 2 pr. Her likte begge å sitte i vogna og så kjempe kjekt når vi var ute på farten

Lille her blir 21 mnd når denne kommer så tenker vi må ha en søskenvogn.. tenker jo han fortsatt sover på dagtid så da kan jeg jo trille begge samtidig da!

Her er mini 2 år og 7 måneder når mini2 kommer, så vi dropper søskenvogn.

Ventet egentlig mini 2 i desember med 2 år og 2 måneder mellom, og vi tenkte ikke å ha søskenvogn da heller.

Lillegull blir 16 mnd når bebbi kommer er forsatt veeeldig usikker...vi går mye turer å det kan jo bli litt tøft for ei lita på 16 mnd til og gå så langt...hva syntes dere?

Lillegull blir 16 mnd når bebbi kommer er forsatt veeeldig usikker...vi går mye turer å det kan jo bli litt tøft for ei lita på 16 mnd til og gå så langt...hva syntes dere?

Hadde nok gått for søskenvogn.

Tror grensa lett blir dagsoving el ikke dagsoving.. Er jo ikke så lett å vite når de slutter å sove da. Mi sov på dagen t ho var nesten tre... Gav seg i helgene (Bhg-fridager) da ho var ca 2,5 og da gav vi oss m vogn. Brukte løpesykkel i stede :)

Veldig usikker da jeg har ei som flyr over alt så fort hun har mulighet :p + må ha en til vogn da vognen vi har nå brukes som sovevogn og vil ha den siden hun sover så godt i den :D

Syns også dette høres ut som søskenvognmateriale :)

Jeg tror jeg vil syntes det er praktisk med søskenvogn. Hun vil være 2,5 år men alikevel er det vanlig og bruke vogn til fylte 3 er det ikke?
Vist hun ikke vil sitte i vogn så wr det noe annet da :)

Vi har brukt søskenvogn mye, spesielt til levering og henting i barnehage. Er to år mellom mine gutter. :)

usikker her, blir 20 mnd mellom mine. jeg triller mye, skal ha gutten i bhg minst 3 dager i uka.. usikker siden blir ikke samme trilleturen med en gutt som ikke gidder å sitte lenge i vognen å sover ikke så mye så babyen :P

Jeg tenkte kjøpe den fra bugaboo som man kan slå sammen slik at den bare er litt bredere enn en vanlig vogn når man bare triller en av barna :)

Den ser super kjekk ut! Her blir det 17 mnd i mellom:)

Back
Topp