Søskenvogn..

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Jeg veit det er flere her med barn på samme alder som minstemann, altså de blir 3 år like etter de blir storesøsken. Skal dere ha søskenvogn?
Og dere andre? Er det noe poeng med søskenvogn?

Eldste var 2,5 da hun ble storesøster, og hun tok jeg bare i mei tai'n på ryggen og gikk. Men denne gang er ikke ryggen like god, og vi går et par mil om dagen.

Tror ikke jeg kommer til å investere i søskenvogn, har et sånt sete til å ha oppå bagvogna og det tror jeg får holde :-)

Jeg kjøpte Mountain buggy brukt på nettet da vi ventet nummer 3
Her vi bor kjører folk som de skulle vært gale, og det er ikke fortau, så å ha løse unger på 2-3 år er uaktuelt. :p

Lurte på å kjøpe en TFK søskenvogn på finn, da jeg vil ha hardbag ikke softbag til babyen. Sånn siden det er vinter og sånn. Eldste ble storesøster rett før 17.mai, så det var jo sommer. Og minsten ble født i mars, da ble jo mellomste 4 like etter..og iallfall ikke nødvendig med vogn til han lengre.

Meh, veit absolutt ikke hva jeg skal gjøre. Om det er nødvendig og bruke penger på noe sånt.

Jeg tror jeg må kjøpe bugaboo donkey. Må jo gå til og fra skolen hver dag etter februar med ei på 1,5 år og en nyfødt så greit å ha ei vogn jeg kan bruke som både dobbel og enkel

Jeg tror jeg må kjøpe bugaboo donkey. Må jo gå til og fra skolen hver dag etter februar med ei på 1,5 år og en nyfødt så greit å ha ei vogn jeg kan bruke som både dobbel og enkel
Jeg skulle ha den, men 14000!? Sjekk ut Emmaljunga Super Viking. Den kan du ta av deler så den blir enkel. Superlett å ordne med. Tror jeg heller mot den i stedet. Koster 9000.

Må legge til at du får full størrelse på bag og sete til Emmaljungaen, er veldig smått på bugabooen.

Tenker å ha nye bebise i bæresjal og jentubgen i vogna til/fra bhg :)

Jeg skal ha søskenvogn. Angret sånn på at jeg ikke kjøpte når andre ble født, er to år mellom de. Men er ikke alltid 2 åringen, som nå er 3, vil gå. Må fremdeles bære ham.

Jeg kjøpte søskenvogn da vi ventet nummer 2. Det er 20 mnd mellom dem, og da var det veldig greit å ha, siden jeg hadde begge hjemme noen dager i uka, og størstejenta sov fortsatt dupp. Kjøpte brukt på finn til kun 2500 kr og fikk solgt den til nesten samme pris etterpå. Nå blir nummer to 3,5 år og vi skal ikke ha søskenvogn. :)

Våres gutt blir storebror rett før han fyller 2 år, men vi har ikke tenkt å investere i søskenvogn. Han er en aktiv gutt som går masse selv, men dette er jo også forskjellig fra barn til barn. Ser heller an behovet når den tid kommer :)

Back
Topp