Søskenvogn

Den ligner på en jeg var borti da jeg jobbet i barnehage.
Og den gikk ikke gjennom kassa i matbutikken, eller gjennom inngangsdøra i enkelte bygg.

Men jeg husker jo ikke hvilket merke det var, husker bare at akkurat bredden på vogna var skikkelig irriterende å forholde seg til!

Og den gikk ikke gjennom kassa i matbutikken, eller gjennom inngangsdøra i enkelte bygg.

Men jeg husker jo ikke hvilket merke det var, husker bare at akkurat bredden på vogna var skikkelig irriterende å forholde seg til!

Okay, takk :)

Kanskje det er derfor den er så billig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spøsmål angående dette med søskenvogn.. Min sønn er nesten 2 1/2 når nestemann kommer. Han bruker vogn enda, men er ikke like avhengig. Hvor gammel er deres unger siden dere tenker på søskenvogn:)? Veldig i stuss om jeg kanskje bør se etter en slik selv..

Spøsmål angående dette med søskenvogn.. Min sønn er nesten 2 1/2 når nestemann kommer. Han bruker vogn enda, men er ikke like avhengig. Hvor gammel er deres unger siden dere tenker på søskenvogn:)? Veldig i stuss om jeg kanskje bør se etter en slik selv..
Min er omtrent like gammel som din ser jeg. Jeg har egentlig sett for meg søskenbrett til den nåværende vogna. Vi får se når det nærmer seg.

Min er 2,5 år nå, og vil si at det er kjekt å ha ei trille innimellom altså :-) Når vi er på kjøpesenter (ikke at det er så ofte) eller skal gå en lenger tur, være lenge i byen/ute sverger vi til ei billig trille. Når det er sagt vil vi ha søskenbrett på vognen når baby kommer. Da er mini 3 år og 2 mnd så håper det går :-)

Minien her er 1 år og 10 mnd! Så føle att eg har lyst til å ha søsken vogn, han er liksom litt for liten til å gå hele tia sjølv, og liker å ta ein lur når me går tur! :)

Min blir to når neste kommer, vi skal ikke kjøpe søskenvogn. Jeg er sjeleglad hvis neste aksepterer vogna mer enn 5 min ;)

Fant ut at vi må ha søskenvogn :-p minsten her er 10 mndr nå og 16 mndr når neste blir født så det blir vel litt i overkant ambisiøst m ståbrett :-p

Min kommer til å være 17 mnd når ny baby kommer, så leter etter søskenvogn vi og. Lurer på om vi kommer til å ende opp med TFK.

Min kommer til å være 17 mnd når ny baby kommer, så leter etter søskenvogn vi og. Lurer på om vi kommer til å ende opp med TFK.

Tfk er veldig bra vogn! Superfornøyd med vår :)

Blir nok søskenbrett på den for vår del ja, utifra det dere sier over her :)
Han liker å sove eller være i vogn på lengre turer, men han er jo stort sett i bhg på dagtid. Så i helgene satser vi på det holder :)

Vår er 17-18 mnd når neste kommer, så vi skal også ha søskenvogn. Tror vi står mellom Emmaljunga Double Viking og Bugaboo Donkey Duo :)

Back
Topp