Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligner på en jeg var borti da jeg jobbet i barnehage.
Og den gikk ikke gjennom kassa i matbutikken, eller gjennom inngangsdøra i enkelte bygg.
Men jeg husker jo ikke hvilket merke det var, husker bare at akkurat bredden på vogna var skikkelig irriterende å forholde seg til!
Den ligner på en jeg var borti da jeg jobbet i barnehage.
Og den gikk ikke gjennom kassa i matbutikken, eller gjennom inngangsdøra i enkelte bygg.
Men jeg husker jo ikke hvilket merke det var, husker bare at akkurat bredden på vogna var skikkelig irriterende å forholde seg til!
Min er omtrent like gammel som din ser jeg. Jeg har egentlig sett for meg søskenbrett til den nåværende vogna. Vi får se når det nærmer seg.Spøsmål angående dette med søskenvogn.. Min sønn er nesten 2 1/2 når nestemann kommer. Han bruker vogn enda, men er ikke like avhengig. Hvor gammel er deres unger siden dere tenker på søskenvogn? Veldig i stuss om jeg kanskje bør se etter en slik selv..
Min er 2,5 år nå, og vil si at det er kjekt å ha ei trille innimellom altsåSpøsmål angående dette med søskenvogn.. Min sønn er nesten 2 1/2 når nestemann kommer. Han bruker vogn enda, men er ikke like avhengig. Hvor gammel er deres unger siden dere tenker på søskenvogn? Veldig i stuss om jeg kanskje bør se etter en slik selv..
Spøsmål angående dette med søskenvogn.. Min sønn er nesten 2 1/2 når nestemann kommer. Han bruker vogn enda, men er ikke like avhengig. Hvor gammel er deres unger siden dere tenker på søskenvogn? Veldig i stuss om jeg kanskje bør se etter en slik selv..
Samme her...Fant ut at vi må ha søskenvognminsten her er 10 mndr nå og 16 mndr når neste blir født så det blir vel litt i overkant ambisiøst m ståbrett
![]()
Min kommer til å være 17 mnd når ny baby kommer, så leter etter søskenvogn vi og. Lurer på om vi kommer til å ende opp med TFK.