Søskenvogn

Nelly84

Glad i forumet
Noen her som har erfaring med søskenvogn? Dersom spiren sitter så får vi en nyfødt og en 2-åring i feb. Har titta litt på Bugaboo Donkey, selv om jeg innerst inne drømmer om
Emmaljunga med RisaRosa pose.. Haha :) Men må vel helst gå for det praktiske og faktisk kunne ha med begge kidsa på tur uten å ha med to vogner (greit å ha 2-åringen i vogn på handletur og div..).

Vår jente er 20 mnd på dette tidspunktet. Har vurdert søskenvogn, men tror egentlig ikke at vi kommer til å trenge det. Bruker mest vogn for koseturer og da bør vi jo gå alle sammen. Trilleturer med baby blir mens vesla er i bhg.

Syns å huske at emmaljunga hadde en stilig en.. Men blir jo fryktelig tungt å trille da?

Nå er gutten vår 2år, og ut fra hvordan han er nå så ville ikke jeg kjøpt søskenvogn hvis vi skulle fått baby nå. Ståbrett + gå selv / balansesykkel / sitte på skuldre hvis vi går kosetur alle mann, tror jeg hadde holdt fint, og slipper stor, tung, dyr vogn.

Eneste er ferie hvis vi er ute hele dagen, han sover fortsatt litt om dagen. Men da er vi to voksne og en liten trille til han går det å ta med til sånne anledninger. Kommer selvsagt an på distanser da, her går han fint til bhg for egen maskin, f.eks, og så vet jeg med meg selv at det ikke kommer til å bli særlig mange lange shoppingturer alene med baby og 2åring på meg :) så ville satsa på at ståbrett holder.

trenger nok ikke søskenvogn. kjøper ståbrett :)

Vi kjøpte søskenvogn til våre to. Nesten 1.5 år mellom dem. Den ble solgt rimelig kjapt da den nesten aldri ble brukt. Eldstemann ville heller gå eller sitte på skuldrene.

Jeg ville sett det an og heller kjøpt det når babyen er født, om du ser at det er behov for det.

Vår yngste er bare 16 mndr v termintider. Vi vurderer ståbrett men det er kanskje litt ambisiøst? :-p

21 mnd mellom mien hvis spiren sitter.vil ds kjøpe emmaljunga viking/super viking om vi skal ha søskenvogn :)

Back
Topp