Søskenvogn

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor brede en søskenvogn kan være for å gå inn butikkdører, enkle heisdører osv?

Kunne egentlig tenke meg en vog hvor de kan sitte ved siden av hverandre, og ikke bak hvernadre.
Virker mer "koselig" at de kan ha øyekontakt, holde hender osv, framfor at den ene må se inn i ryggen på setet foran.
Evt. en søskenvogn hvor de kan sitte i tog mot hverandre.

Og må ha plass i bagasjerom på bil.

Er det best med standardhjul, eller lufthjul?

Noen som har tips?

Et av mine kriterier er lufthjul fordi jeg synes det er bedre å trille med. Dette er smak og behag. Alle de forskjellige søskenvognene jeg har lest om skryter av at de går inn standard ytterdører, så da går dem hvertfall inn i heis og den slags. Finn ut hvilken vogn du vil ha og sjekk målene på den. Ang bil, så kommer det selvsagt Ann på hvilken bil du har. Vi har ford Mondeo og får fint plass til søskenvogn i den. Dette er en av de største stasjonsvongnene på markedet.

Et av mine kriterier er lufthjul fordi jeg synes det er bedre å trille med. Dette er smak og behag. Alle de forskjellige søskenvognene jeg har lest om skryter av at de går inn standard ytterdører, så da går dem hvertfall inn i heis og den slags. Finn ut hvilken vogn du vil ha og sjekk målene på den. Ang bil, så kommer det selvsagt Ann på hvilken bil du har. Vi har ford Mondeo og får fint plass til søskenvogn i den. Dette er en av de største stasjonsvongnene på markedet.
Takk for svar! :-)
Skal sjekke ut forskjellen på lufthjul og vanlig.
Jeg må nok ta en tur i butikk og prøvetrille litt, men greit å høre andres erfaringer! :-)

Vi har babyjogger city select og elsker den. Der sitter de bak/foran hverandre, men sitter mot hverandre hvis man vil.
Super fornøyd. Tar liten plass i bil!

Takk for svar! :-)
Skal sjekke ut forskjellen på lufthjul og vanlig.
Jeg må nok ta en tur i butikk og prøvetrille litt, men greit å høre andres erfaringer! :-)
Vi har kjøpt emmaljunga dobbel viking air 2015 mod. Den kan du velge mellom lufthjul og pungteringsfrie. Du velger selv hvilken vei ungen sitter og det er skrittstropp fra bøylen(ikke mange vogner som har det og det er et kriterie jeg har) ImageUploadedByBV Forum1415615956.623204.jpg

Jeg synes Baby Jogger City Select er så fin.

Den er smal som en enkel vogn, fåes med lufthjul og setene kan plasseres mot hverandre dersom man vil det. :)

Vi har kjøpt emmaljunga dobbel viking air 2015 mod. Den kan du velge mellom lufthjul og pungteringsfrie. Du velger selv hvilken vei ungen sitter og det er skrittstropp fra bøylen(ikke mange vogner som har det og det er et kriterie jeg har) Vis vedlegget 87860
Den så fin ut! :-)
Er lufthjul bedre å trille med?
Hvor kjøper man denne til en grei pris?

Den så fin ut! :-)
Er lufthjul bedre å trille med?
Hvor kjøper man denne til en grei pris?
Jeg kjøpte den på kattis i Sverige, da fikk jeg med stelleveske på kjøpet. Prisene er de samme som i Norge, men du får det da i svenske kroner i stedet for norske og kursen utgjør noe.
Jeg liker lufthjul mye bedre. Synes man kommer lettere frem i ulent terreng og på vinterføre enn pungteringsfrie. Hva blir aldersforskjellen på barna dine?

Back
Topp