Søskenvogn

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Jwnta vår blir 2 år og 1 mnd når den lille kommer... usikker på om vi trenger søskenvogn..
Men vi har bare ei vogn.. og skal vi f.eks trille tur så kan vi bare trille en av gangen.. men vet jo ikke nå om ho f.eks nekter å sitte i vogn :-p
kanskje bedre å kjøpe en bruka sporstvogn som kan brukes i tilfelle..

Dere som skal ha..hva blir aldersforskjell?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig usikker selv! Storebror er 22 mnd ca når bebisen kommer, så skal vi alle på tur må vi ha søskenvogn eller to vogner! Samtidig så har vi absolutt Inge. Steder å ha søskenvogna annet enn i bilen.. Og da blir det tungvint når jeg skal ut med minsten alene! Vil jo ikke bruke søskenvogna da :P

Har kjøpt meg baby jogger city select. Blir 26 mnd mellom mine, og vi er såpass mye på tur at vi må ha plass til begge i vogna. Grunnen til den vognen er at jeg kan ta av den ene delen og ha det som en enkeltvogn når eldste er i bhg. Den er ikke breiere en en vanlig vogn

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jenta mi var 2 år og 1 uke da lillebror kom. Når vi skulle på trilletur alle sammen så satt hun i en trille. Vi orket ikke kjøpe dyr søskenvogn. Men nå som vi venter nr 3 er vi veldig usikker på hva vi skal gjøre. Men jenta vår er jo da 4 når babyen kommer. Lillebror blir da 2 år og 2 mnd.

Vi skal og ha søskenvogn, blir ca 14 mndr mellom mine og skal ha begge heime :)

babyjente 27 Juli ♡

Jeg er usikker selv, når minsten kommer er mellomste 20mnd'er.. Men det er jo også snakk om den første vintermnd'en, har tre lange mnd'er med kaldt og gjerne vått og stygt vær(sjeldent snø her). Barnehagen og skolen ligger 15min borte og jeg går for å levere dem, og å dra på en 2åring som går i sitt eget tempo på egne premisser, virker håpløst. Så tror jeg går for søskenvogn.. Finner ofte på noe alene med barna og da er det greit å kunne ha kontroll på dem ved å ha han som kunne stukket av, fastspent i vogna på bytur feks :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Vi skal ha dobbelvogn. Jeg skal ha begge barna hjemme, så da er det lettest med en vogn. Blir litt over 13 måneder mellom dem.
Ja jenta vår skal ikke i bhg før ca 7 mnd etter at denne e født (august) så er og alene..selv om mannen har en del fridager oga turnus. Men skal egbog barna ut på tur så e det jo greit å kunne ha henne i ei vogn også. Har ikke simovogna vår i bilen her.. har ei lita trille da..men den kan ikke brukes på grus :-/ hmmm må tenke litt ;-)

Her blir det 1 år og 4 mnd mellom. Vi må ha søskenvogn :-)

Har 19 mnd mellom de jeg har. Vi kjøpte søskenvogn, brukte den flittig til største sluttet å sove på dag 27 mnd gammel. Da solgte vi den :) var gla vi hadde den, mn savnet den heller ikke etterpå. Brukte bare bæresele på største hvis hun ble sliten.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har 19 mnd mellom de jeg har. Vi kjøpte søskenvogn, brukte den flittig til største sluttet å sove på dag 27 mnd gammel. Da solgte vi den :) var gla vi hadde den, mn savnet den heller ikke etterpå. Brukte bare bæresele på største hvis hun ble sliten.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Smart med bæresele :-) men viss du alene går tur med de har du største ryggen da og triller vogna samtidig? :-)

Smart med bæresele :) men viss du alene går tur med de har du største ryggen da og triller vogna samtidig? :)

Ja, enten det eller minsten- hadde gått over til sportsvogna på den tida, så da kunne de bytte litt på. Men somregel var det største på ryggen ja. Ev kunne hun sitte frampå vogna :)

Back
Topp