Søskenvogn?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Noen som har erfaring med det eller skal ha det? Isåfall hvilken og hvorfor? :D

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg skal også ha det, synes mange er så grusomme og massive.. Så det blir spennende å se hva jeg ender opp med! Har heller ingen erfaring og vet ikke hva jeg skal se etter så må følge med på denne tråden ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Eg vil gjerne begge vendt mot meg så vurdere emmaljunga double viking og bugaboo donkey men siste e jo svindyr! :P tror eg må ta md mg mini og prøve noen vogner i butikken :P

babyjente 27 Juli ♡
 
Eg vil gjerne begge vendt mot meg så vurdere emmaljunga double viking og bugaboo donkey men siste e jo svindyr! :p tror eg må ta md mg mini og prøve noen vogner i butikken :p

babyjente 27 Juli ♡
Emmaljunga sine er kjempe gode så d er ikke noe dårlig valg i hvertfall:)Jeg trenger ikke søskenvogn nå, men hadde jeg måttet d vet jeg at jeg hadde havnet på den
 
Skal ha baby jogger city select. Noboen har en og jeg elsker den.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Dersom vi får tvillinger så skal jeg ha tfk twinner twist duo. Kjempegod å trille og med håndbrems. Skal isåfall bestille fra kiddies.dk. Eneste negative er at sittedelene kun kan være vendt fra deg :-/
 
Kiddies24.de hvertfall ;-) går litt fort på paden.
 
Ja har sett på den men tanten min har den og e ikkje fornøyd ho ville heller hatt bugaboo donkey for den e visst fantastisk! :P ho seie at datteren hennes ikkje like seg i tfk'en fordi det blir for liggende stilling og ho vil opp å se :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp