Søskenvogn?

Mrs.Pink

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Det blir 22 måneder mellom barna våre (eller mindre, om jeg føder prematurt denne gangen og). Hva tenker dere om søskenvogn? Noen med erfaring?

eg har 26 mnd mellom mine å fant ut før fødselen at vi måtte ha ei søsken vågn. vel den blei brukt toppen fem - seks ganger så helt unødvendig for oss.. men tror det hang sammen med at vogna var så stor at vi ikkje fikk den i bilen og at vi bor i oppover bakker pluss at jenta mi på to år var veldig sjølstendig og flink...avdøde søskenbrett og det var helt topp . blei langt og rotete detta men eg tror eg hadde kjøpt det igjen

Me tanke på at du har ei så e prematur, så blir ho mest sannsynlig meir sleten enn andre jamnaldrande. Og med fare for ein t prematurbaby, så hadde nok eg invistert i søskenvogn ;)

Sniker litt fra november. Vi har 22 mnd mellom våre første. Kjøpte en phil and teds søskenvogn. Den er helt genial, liten, lett å ha med rundt og ikke bredere enn vanlige vogner. Eneste minus er at ikke begge sover samtidig, men det var ikke noe problem for oss. Elsket vogna og brukte den kjempemye. Kan også brukes til bare ett barn hvis man ikke har begge med,

Takk for alle gode innspill. Tror kanskje vi kommer til å trenge en, mtp at det det er vinter når babyen kommer og tungt for den eldste å gå til bhg om morgenen om det har snødd og er dårlig brøyta. Vi har gangavstand til bhg, men i slaps og snø og med tykke vinterklær kan det vel bli tungt å gå for en som ikke er 2 år en gang. Jeg må levere eldste i bhg om morgenen, for mannen min drar på jobb før bhg åpner... Og det er lettere å trille til bhg når det bare er 5 min å gå enn å stable to unger i bilen, og kanskje måtte måke frem bilen...

Takk for alle gode innspill. Tror kanskje vi kommer til å trenge en, mtp at det det er vinter når babyen kommer og tungt for den eldste å gå til bhg om morgenen om det har snødd og er dårlig brøyta. Vi har gangavstand til bhg, men i slaps og snø og med tykke vinterklær kan det vel bli tungt å gå for en som ikke er 2 år en gang. Jeg må levere eldste i bhg om morgenen, for mannen min drar på jobb før bhg åpner... Og det er lettere å trille til bhg når det bare er 5 min å gå enn å stable to unger i bilen, og kanskje måtte måke frem bilen...
ville nok vurdert søskenvogn...eller så vet jeg mange bruker et brett du setter på vogna som den største kan stå på, mange som syns det er stas! :D

Tror vi skal gå for en tfk. Blir 19 måneder i mellom våre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp