søskenvogn..?

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Nåken som har 20mnd mellom tidligare barn? Hadde de søskenvogn, blei den brukt?

sist var det 18 mnd mellom, og hadde da stor glede av søskenvogna.. Denne gangen er mannen i tvil, sjøl om eg har lyst på søskenvogn no og.. Har ei phil and ted søskenvogn, men den er så åpen og kun ein unge kan sove om gangen, so tenkte da å selge den.. Ke ville de andre gjort?

De som får ca 20mnd mellom ungane no, har de tenkt å ha søskenvogn? :-)

Her blir det 17 mnd mellom de. Tror jeg har landet på babyjogger city select. Mange muligheter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir 23 mnd mellom her og jeg skal hs en mountain buggy søskenvogn. Et must å ha syns jeg, så jeg ikke blir lenket til huset dersom jeg er hjemme med begge de to minste en dag. Jeg liker å trille tur:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mellom de to første her er det 22 mnd. Vi hadde ikke søskenvogn men det angra jeg på. Kom meg omtrent ingen steder.. mellom nr 2 og 3 er det 21 mnd. Da kjøpte jeg søskenvogn og den ble mye brukt:-)

Jeg har 20 mnd mellom de to første. Hadde søskenvogn ja, brukte den hver dag :) så synes det var verd de pengene! :)

her blir d 23 mnd mellom de, tenker at en søskenvogn er en veldig grei investering, så skal absolutt ha en sjøl :) selger den bare når eg merker at behovet ikke er der lengre.

*tastetrykk fra den lille sorte ;)*

Æ e fan av TFK si søskenvogn/tvillingvogn :)

Her bli d 13 mnd mellom de to minste, så har allerede fått fatt i søskenvogn.. Vil vær mobil når jeg er alene med de :)

Blir ca. 15 mnd mellom mine nå, så hadde absolutt tenkt å kjøpe en søskenvogn ja:)
Har veldig lyst på Bugaboo Donkey Duo. Den kan man gjøre smalere og brukes som bare singelvogn. Helt genialt :)

Back
Topp