Søskenvogn!

Lille trille

Glad i forumet
Hei!

Har forvilla meg inn i vognjungelen og er på jakt etter en søskenvogn! Kommende storesøster blir 2 år i august når junibabyen kommer, og trenger en vogn da det er et godt stykke til barnehagen. Har ikke sertifikatet, og må ta bussen og.

Såååå! Dere med tette barn/ tvillinger: Show me your Stroller :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hørt at Mountain buggy ska være bra.. går igjennom normale dører visstnok. . Har ikke bestemt meg selv enda..trur jeg må ta meg en tur på en forretning å prøve å se meg rundt :)

Den vurderer vi og :) Har du fått den hjem? God å trille og god plass i sportsdelen?

Har fått den hjem ja :) Jeg har ikke prøvd den ute enda, men inne så er den hvertfall god å trille ;) Syns det er god plass i sportsdelene

Jeg har hørt at Mountain buggy ska være bra.. går igjennom normale dører visstnok. . Har ikke bestemt meg selv enda..trur jeg må ta meg en tur på en forretning å prøve å se meg rundt :)

Er på jakt etter en vogn der jeg kan ha begge barna mot meg :D Ellers hadde jeg valgt tfk søskenvogn ;) Har en tfk fra før. Vurderer å kjøpe multi x bag og buddy Seat til den.. Men så spørs det jo om kommende storesøster godtar det da...

Er på jakt etter en vogn der jeg kan ha begge barna mot meg :D Ellers hadde jeg valgt tfk søskenvogn ;) Har en tfk fra før. Vurderer å kjøpe multi x bag og buddy Seat til den.. Men så spørs det jo om kommende storesøster godtar det da...

jeg vil også ha en der de er vendt mot meg.. Funnet noen vogner som er sånn da?:)

Bare til info: Beemoo og Bugaboo kan vendes begge veier ;)
Jeg vet;) Vurderte sterkt den vogna, og skulle til å se på en brukt, men ombestemte meg da jeg synes vogna ser litt pysete ut :p Jeg trenger en kraftig vogn som tåler drittvær og sterk vind :D

Men hvem av de to har du sett på? Jeg har sett på begge og syns Beemoo er mye mer robust enn Bugaboo :)
Glemte visst å skrive det ja, Haha! Bugaboo mener jeg ;) Beemoo ser mye mer robust ut ja:D Kjenner en som har beemoo vogna, så skal ta en titt på den :)

Back
Topp