Søskenvogn

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Eller ikke? Klarer ikke bestemme meg. Kommende storesøster er 17 mnd når babyen kommer.
Har en emmaljunga city cross og en bugaboo cameleon. City crossen kommer til å stå i BHG. Og vi kan jo ta den med hjem hvis vi trenger i helgene. Har også ergobaby vi har brukt en del... Har vi da bruk for søskenvogn? Blir ikke enig med meg selv. Hjelp?!

Sent from my iPhone using BV Forum

Om du triller mye turer så :) Brukte vogn helt til storebror var over 3 år da turene ble for lange for han å gå :)

Jeg hadde gjort det om jeg var deg :) Min blir litt for stor til å sitte i vogn når barnet kommer, så jeg gruer meg til å vende han til å gå :p

Hva om du får tak i en brukt? Ikke like dyrt, ikke like farlig om du ikke bruker den hele tiden? :)

er 18mnd mellom mine eldste og eg (og mannen som var imot å kjøpe) var kjempe glade for at me hadde søskenvogn! bur nær butikkane og sånt, so går til det meste, og vaf kjempe glad for at storebror fekk sittr attmed å passe på:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar. :) har dere noen anbefalinger?

Jeg vurderte frem og tilbake når vi skulle ha den minste gutten vår da det er 20mnd mellom han og største mann. Gikk noen mnd etter at han kom til verden, så ble det invistert i søskenvogn. Den ble brukt kjempe masse og jeg synes det var veldig kjekt å ha på lange gå turer og på by turer når jeg dro alene med de. Vist du er i tvil går det ant å vente til den lille er kommet til verden for å se om behovet er der :-)

Jeg skal selv kjøpe mountain buggy duet, tenker fordi den er ikke så dyr brukt og jeg har nå funnet ut at det går å bruke den når det andre barnet blir for stort. Du erstatter bare det ene settet med en kurv som de kaller Joey. Du kan sjekke det ut på enten Google eller YouTube masse fine videoer. Duet er litt smalere enn Duo.

Jeg har så lyst på bugaboo donkey. Men lurer på om det er verdt pengene...

Jeg har så lyst på bugaboo donkey. Men lurer på om det er verdt pengene...

Ville selv ha den barnevognen, men klarer ikke å få meg selv til å bruke så mye på en barnevogn. Det blir bare rett og slett for mye og klarer ikke å finne en billig brukt heller.

hadde ei babytravel sist (ligna veldig på tfk si), og var kjempe fornøgd med den! likte at det var lufthjul og svingbare framme.
denne gangen vil eg teste ut ei TFK-vogn. sjølv om eg òg har sikkla på donkey'en ;-) synst emmajunga monkey er fin òg!

Back
Topp