søskenvogn

Lionne

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Vet det er tidlig å tenke på enda, men rasjonell er jeg ikke om dagen...
JEg har ei som er 2 år og 4 mnd. når lille brøster kommer, og da lurer jeg på om jeg kommer til å trenge søskenvogn eller ikke.
Erfaringer?

Vet det er tidlig å tenke på enda, men rasjonell er jeg ikke om dagen...
JEg har ei som er 2 år og 4 mnd. når lille brøster kommer, og da lurer jeg på om jeg kommer til å trenge søskenvogn eller ikke.
Erfaringer?

Kommer an på hvilke avstander du skal gå osv. Min eldste var 22 mndr når han ble storebror, og vi hadde søskenvogn noen mndr. Brukte den ikke daglig, men om jeg skulle ha dem alene og over litt avstander. Etterhvert ble den mindre og mindre brukt og vi solgte den. Din jente er jo enda større, så jeg vet ikke om jeg hadde brukt penger på det. I alle fall en billig i så fall. Vi brukte ståbrett en del da, typisk til/fra bhg. :)

jeg vurderer evt. bugaboo donkey (tror jeg den heter), denkan jo være både enkelt og dobbelt vogn, men den er jo så dyr...

Frøkna mi er 2 år og 2 måneder, og vi satser på søskenbrett tror jeg :) Litt usikker... Hadde kanskje vært greit å ha søskenvogn hvis vi skal på tur, da, men...uff, nå vet jeg ikke :p

Tosola

Vent til du føler du evt mangler det og kjøp evt søskenvogn på Finn.no Myyyye billigere :-) Mountain buggys søskenvogn er god å kjøre.

Tror jeg skal kjøpe en "sovevogn" til barnehagen på Finn.no, og bruke den vanlige til den nyankomne. Bruker mest trille til han på da 2 1/2 når det ikke er snø. Når han er hjemme, sover han i senga si.

tror jeg venter til vi ser om behovet er der, snuppa blir jo 2.5 når babyen kommer, og hun sover bare i senga si, men greit å ha søskenvogn om man skal på lengre turere og litt shopping da

Da mine 2 første kom til, så var det 2,5 år mellom dem. jeg kjøpte en sånn phil&teds med søskensete. Brukte det litt i starten, men innså at behovet var ikke så veldig stort, var mer enn bra nok med et søskenbrett:)
så som flere her har sagt så har jeg villet se an behovet først;)

Jeg hadde Phil and Teds søskenvogn til mine eldste jenter. Er nesten 23 mnd mellom dem, men brukte den MYE!! Til og fra bhg, Gikk mye tur osv.. Veldig enkelt å klikke av og på sete når man trenger det. Jeg hadde to sovebarn i ett år og måtte bruke to vogner da.. (de sov på forskjellig tidspunkt..) Bruker den ennå som sportsvogn og er veldig fornøyd med den som en lett 2.vogn. Men nå blir disse to neste bare 19mnd mellom og tenker på å anskaffe en bred søskenvogn... Får se.. Økonomien bestemmer;-)

Back
Topp