Noen med erfaringer/tanker rundt søskenvogn blant oss?
hos oss blir det nå 20 mnd mellom 1 og 2, og så mye som vi bruker vogn både hjemme og på fjellet, tenker jeg at vi trenger søskenvogn? Lillegutt her elsker å trille tur, selv om han går, så vi triller lang tur hver dag. Kan ikke se for meg at det forandrer seg så mye til april...? Noen som har to tette og erfaring å dele? 
Og så var det alle disse vognene da, også så dyre! Vi har mest lyst på å ha de ved siden av hverandre, ikke over og under, så har kommet frem til tre alternativer... Emmaljunga Viking Double til 10500 SEK (kjøpes over grensa), Tfk twinner twist til ca 10500 NOK og så bugaboo donkey til 13500 NOK... Tfk er jeg skeptisk til da sittedelen må vende fremover, de to andre kan man ha begge veier.
Men sååå mye penger, for bare ett års bruk kanskje før størstemann ikke vil trille tur?? Blir helt koko jeg, selv om vi har råd, er økonomen i meg gnien
bugaboo er super for den kan være både enkel og dobbel, så kan bruke den etter at størstemann gir seg også... Men dyrest så klart
Hva syns dere, og dere som også får to tette, hva skal dere gjøre?
Og så var det alle disse vognene da, også så dyre! Vi har mest lyst på å ha de ved siden av hverandre, ikke over og under, så har kommet frem til tre alternativer... Emmaljunga Viking Double til 10500 SEK (kjøpes over grensa), Tfk twinner twist til ca 10500 NOK og så bugaboo donkey til 13500 NOK... Tfk er jeg skeptisk til da sittedelen må vende fremover, de to andre kan man ha begge veier.
Men sååå mye penger, for bare ett års bruk kanskje før størstemann ikke vil trille tur?? Blir helt koko jeg, selv om vi har råd, er økonomen i meg gnien
Hva syns dere, og dere som også får to tette, hva skal dere gjøre?