Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt om jeg er enig ;-)Jeg har allerede en tfk twinner twist. Litt gammel så skulle så gjerne hatt ny. Det er 2 år og 4 mnd mellom de to jeg har nå og tenkte at det var greit å ha søskenvogn ved henting i barnehage og lignende.
Nå blir det 17-18 måneder mellom de to minste så jeg kommer nok til å bruke den lengre nå. Hadde tenkt å kjøpe en ny tfk, men samboeren min påstår at den vi har fungerer helt fintVet ikke helt om jeg er enig ;-)
Skal importere tfk twinner twist duoen fra tysklandblir ca 20mnd i mellom her. Prøver å overbevise samboeren om at det er en bra vogn å billigere å kjøpe ny på nett enn å kjøpe brukt til samme prisen
♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥
JuppHihiBestiller du ifra kiddies24.de?
Var innom den siden istad, å så at man faktisk sparer ganske mye på å bestille derifra, i forhold til å kjøpe vogna i butikken
![]()
Jeg sikler på en bugaboo donkey, har cameleon nå og elsker den. Det blir ca. 20 mnd mellom de to, så trenger nok en tvillingvogn.
Har ikke satt meg inn i andre alternativer![]()
Ja, donkey har jeg også lyst på, den virker genialregner ikke med at mi går enda når spiren er født, så er nødt til å ha søskenvogn
![]()
Her ender vi nok opp med en tfk <3