Søskenvogn

TH

Blir kjent med forumet
Til dere som har barn som trenger å sitte i vogn når babyen kommer. Har dere søskenvogn, isåfall hvilken? :-)

Jeg har allerede en tfk twinner twist. Litt gammel så skulle så gjerne hatt ny. Det er 2 år og 4 mnd mellom de to jeg har nå og tenkte at det var greit å ha søskenvogn ved henting i barnehage og lignende.
Nå blir det 17-18 måneder mellom de to minste så jeg kommer nok til å bruke den lengre nå. Hadde tenkt å kjøpe en ny tfk, men samboeren min påstår at den vi har fungerer helt fint :wtf Vet ikke helt om jeg er enig ;-)

Jeg har allerede en tfk twinner twist. Litt gammel så skulle så gjerne hatt ny. Det er 2 år og 4 mnd mellom de to jeg har nå og tenkte at det var greit å ha søskenvogn ved henting i barnehage og lignende.
Nå blir det 17-18 måneder mellom de to minste så jeg kommer nok til å bruke den lengre nå. Hadde tenkt å kjøpe en ny tfk, men samboeren min påstår at den vi har fungerer helt fint :wtf Vet ikke helt om jeg er enig ;-)

Typisk mannfolk å si noe sånt, hehe :-)
Mellom mine blir det 2 år og 5 måneder, så tenker at det er lurt med en søskenvogn :-) Vi har en tfk joggster twist ifra før, som vi er kjempefornøyd med! Så vi har tittet litt på tfk søskenvogn :-)

Skal importere tfk twinner twist duoen fra tyskland :-) blir ca 20mnd i mellom her. Prøver å overbevise samboeren om at det er en bra vogn å billigere å kjøpe ny på nett enn å kjøpe brukt til samme prisen :P

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Skal importere tfk twinner twist duoen fra tyskland :) blir ca 20mnd i mellom her. Prøver å overbevise samboeren om at det er en bra vogn å billigere å kjøpe ny på nett enn å kjøpe brukt til samme prisen :p

Hihi :-) Bestiller du ifra kiddies24.de? :-) Var innom den siden istad, å så at man faktisk sparer ganske mye på å bestille derifra, i forhold til å kjøpe vogna i butikken :-)

Usikker altså. Gutten her elsker vogna si, men han blir jo tross alt 2,5 år nesten når han blir storebror. Vi kommer mest sannsynlig til å være begge to når begge unga skal være med på tur, og da bruker vi to vogner. Usikker altså.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Hihi :-) Bestiller du ifra kiddies24.de? :-) Var innom den siden istad, å så at man faktisk sparer ganske mye på å bestille derifra, i forhold til å kjøpe vogna i butikken :-)
Jupp :-)

Jeg sikler på en bugaboo donkey, har cameleon nå og elsker den. Det blir ca. 20 mnd mellom de to, så trenger nok en tvillingvogn.

Har ikke satt meg inn i andre alternativer :)

Jeg sikler på en bugaboo donkey, har cameleon nå og elsker den. Det blir ca. 20 mnd mellom de to, så trenger nok en tvillingvogn.

Har ikke satt meg inn i andre alternativer :)

Ja, donkey har jeg også lyst på, den virker genial :) regner ikke med at mi går enda når spiren er født, så er nødt til å ha søskenvogn :)

Har nordic cab m plass til to allerede så blir nok å bruke dn. Av og til kan æ jo ha eldste i bæresele eller minste i bæresjalet:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Ja, donkey har jeg også lyst på, den virker genial :) regner ikke med at mi går enda når spiren er født, så er nødt til å ha søskenvogn :)

Er veldig(!) fornøyd med den jeg har, så det blir nok en Donkey på oss til slutt ja. Liker brukervennligheten! Fargevalg, tilleggsutstyr osv :)

Back
Topp