Søskenvogn

Kvælpklein!

Elsker forumet
Tviler på om vi får bruk for, men... Det blir 27 mndr mellom mine. Ser for meg det er praktisk når jeg skal ut med de begge, vil jo ikke ha største i barnehage riktig hver dag, selv om hun har 100 % plass. Hva med dere andre?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Her blir det 20mnd mellom mine.. Jeg skal kjøpe søsken vogn..

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

hadde ventet litt om jeg var deg, for å se om behovet virkelig var der! Naboen min sine jenter er det 20 mnd mellom, og eldste der nektet å sitte i vogna med minste. Så de solgte den igjen etter en trilletur. De hadde søskenbrett da, som jeg såg de brukte innimellom.

Med så stor aldersforskjell hadde jeg heller gått for søskenbrett :) Er jo ikke lange tida det blir aktuelt uansett og det er jo endel penger å legge i noe som kanskje ikke blir brukt. Jenta mi er 27 mnd nå, og nekter å bruke vogn.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Det blir 15 mndr mellom mine, så dermed vurderer jeg søskenvogn

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er 27 måneder mellom mine første og eg kjøpte en billig brukt søskenvogn. Brukte den ikke veldig mye men var veldig grei å ha når eg måtte alene med begge to. Min storegutt ville aldri stått stille på et søskenbrett og dessuten kan det bli lenge å stå stille på et brett hvis man går litt lengre turer. Vi har vognen fortsatt og kommer til å se an behovet denne gangen også, blir igjen 27/28 måneder imellom

Jeg var kjempe mye ute å gikk i permisjonen sist,og er det enda når jeg har fri.Så her blir det søskenvogn uten tvil.22mnd blir det mellom de

Back
Topp