Søskenvogn?!

lulan

Forelsket i forumet
Noen andre som skal kjøpe søsken vogn? Hva tenker dere om det?? Noen ider??;)

Her blir det nok ikke søskenvogn! Det blir tre år mellom de, og vogna er allerede lite i bruk! Kjøper nok et søskenbrett eller noe i den dur :)

Her blir det 1og 2 mnd mellom:) så tror nokk at jeg må ha søskenvogn:):) har jo heilt ny emaljungavogn, så bli å bruke den når lisje ikke ikkeblir med. :):)

2,5 år mellom mine , gutten min elsker vognen sin , så jeg tror jeg skal kjøpe en søsken vogn :) er veldig fornøyd med Emmaljunga fra før av så jeg tror jeg skal satse på en søsken vogn i samme merke :)

Her blir det nesten tre år mellom, og 2 åringen liker ikke å sitte i vogn. Så vi kjøper nok bare et brett:-)

Jeg er så usikker. Frøkna blir tre i september, men elsker vogn om vi skal gå lange turer... Hmm...
Utrolig mange fine vogner!!!!

Allt allt for mange fine vogner:) men spm er vel hvor mye blir en søsken vogn brukt da?? Tenker jeg kommer til og bruke den hver helg da, vet kanskje i ukedagene, har ikke bhg til lisje mor enda, men lever i håpe :) slik er det å få barn etter fristen!! Trodde de snakket om likestilling i Norge jeg men. .

Blir 22mnd mellom mine. Veit ikke om det er noe behov for søskenvogn. Nr1 begynner i barnehage til høsten

Hei :)

Jeg har 17mnd mellom mine gutter, og bruker fortsatt søskenvogna daglig til og fra BHG.

Guttene mine er nå 2,5 og snart 4år.

Vi har TFK twinner twist duo, og er veldig fornøyd med den.
Bagen var stor og lun, og passet fint med pose oppi til mitt vinterbarn.
Den er og god å trille på vinterføre :)

Back
Topp