Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer litt at på hvor mye hun bruker vognen det ser toåringen vi har nå, han bruker ikke vogn lenger, så her blir det sånn søskenbrett men de er jo så forskjellige disse små
jenta vår bli 2 i mai, og tror ikke vi kommer til å skaffe søskenvogn, mn vi bor slik at vi må kjøre for å komme på butikk o.l.
ser an behovet, og evt skaffer brukt om vi savner det ellers har vi 2 vogner, ei tfk og ei graco trille, ei vogn på hver forelder
Mini er født i August 2011, og jeg har tenkt å kjøpe søskenbrett i stedet for søskenvogn Eneste gangen det kunne vært kjekt med søskenvogn er hvis vi skal f.eks i Dyreparken eller sånne steder der man går hele dagen. Men de har jo sånne traller man kan låne, pluss at neste sommer igjen er han jo 2,5 år og enda større
Mine kommer til å skille 2,5 år ca... Jeg tenker vi må ha ei søskenvogn! Ho er glad i å sitte i vogn,å vi er mye i dyreparken,på turer osv... Så da må vi ha noe de begge kan sove i osv!
Her blir det 2 år mellom lille og store så vi har planer om å kjøpe søskenvogn siden jeg kommer til å gå til/fra barnehagen osv og hente store...
Jeg lurer på å gå for Easywalker Duo - har Easywalker Sky fra før og er superfornøyd med den