søskenvogn?

a92

Blir kjent med forumet
Noen som skal ha søskenvogn?
Sitter og vurdere og kjøpe eller ikke.. Storesøster er to år når lillebror kommer, så føler jeg har bruk for søskenvogn da, men hvor lenge å mye den blir brukt er noe annet, hun skal jo i barnehagen fra høsten av, og da blir de ikke mye trilling, men vil ha muligheten til og ta med meg begge ungene ut uten og måtte ha to vogner.. OG ikke minst er jeg veldig kresen og har kun funnet tfk si søskenvogn jeg kunne tenkt meg! Kjedelig og kaste bort mye peng om den ikke blir like mye brukt, vet jo aldri når storesøster ikke lenger vill sitte der..
Noen andre som tenker på dette? :)

Vi skal ha tfk søskenvogn. Har to hunder og går mye og lange turer, så 2-åringen min klarer ikke gå såå langt selv om han er super på å gå :)

Jeg skal ikke ha, guttem blir tre:) hadde eller ikke til storesøster da gutten ble født, da var hun to:) bar han hvis hun skulle sitte i vogna.. Pluss hun satt nesten aldri i vogna etter hun fyllte et:p

Jeg skal ikke ha nå, da minstemann blir 4 i sommer, men jeg hadde det da han ble født, da var storesøster 20 mnd! Synes det var kjempepraktisk da vi gikk mye! Han lå i bagdel og hun i sittedel ved siden av :) veldig gla jeg hadde den :)

Nå må jeg jo ha.. :p men hadde til de to første, det er 19 mnd mellom de.. men eldste nektet å sitte i vogna. Så han kunne av og til sitte på kanten på bagen hvis vi skulle gå laaaangt.. så ettter to turer med søskenvogns hvor jeg sloss for å få han oppi der så solgte jeg den. Men barn er forskjellige.. eldste min nektet å sitte i vogn fra han begynte å gå skikkelig..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg skal ha Easywalker sin. Hadde den sist også, og elsket den! Her sover storesøster på dagen enda, så derfor vil jeg ha, selv om hun da nærmer seg 2,5. Min mann jobber borte i 4 uker av gangen, så når jeg skal ha 3 unger med på handling f.eks, så er det greit å kunne spenne henne fast :P

Jeg har fra før. Carena sin søskenvogn passer våre behov helt supert. Må bruke vogn hver dag, så nå har vi kjøpt ståbrett til søskenvogna også.

Har fra før av en acta graco :) der de sitter i "tog" suveren vogn du kommer deg inn over alt med og kjempe lett og trille :)

Back
Topp