Søskenvogn??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som får tette barn som skal ha søskenvogn? Har dere tenkt på hvilken dere vill og osv??
Blir 19 mnd mellom minstejenta og bebien,så lure på om eg skal kjøpe meg en fint brukt en.(hadde til dem to første som det er 16 mnd mellom,og brukte den hver dag) Men vet ikkje hvilken da. Eg hadde tfk søskenvogn,en kjeme vogn. Ogv iss eg skal ha det denne gang og vill eg ha med hard bag til den minste. Ellers så har eg sett litt på phil and teds,men virker så tungt vondt får den lille som ligegr nedi der når søskensete er på. Og viss hun skal sove i søskensete...
Og skal h*n gå i bhg selv om dere får ny bebi? Er litt usikker hva vi skal gjøre.

Jeg kjøpte en OTH urban jungle tviilling/søsken vogn da jeg fikk første mann samtidgig med min venninne. Vi drev begge butikk og vi passet hverandres barn mens den andre jobbet, var hos frisøren, fysioterapi e.l. Da jeg ventet nr to kjøpte jeg henne ut. Jeg har mer eller mindre alt utstyr til den. ELSKER DEN! Lett kjørt, lett å legge sammen og frakte i bilen.
Gutta er 3 og 5 og vi bruker den ennå ofte, vi har 35min å gå til barnehagen og planlegger å gå til barnehagen og skolen når siste mann kommer.... Anbefaler denne vogna på det sterkeste!

Vet liksom ikke hvor mye den eventuelt kommer til å bli brukt. Sikkert smart å ha enkelte ganger. Bruker sjelden vogna vi har nå til annet en dupp. Han sitter oftes i handlevogn når vi er på senter. Er ikke der så mye å lenge:-P Han er 1,5 år nå. Blir 2 år i mai.

Men når vi alle skal på ferie, lengre byturer ovs. Hadde det sikkert vert smart med en søskenvogn...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har 17mnd mellom våre gutter.
Og søskenvogn er et must.

Har TFK twinner twist, og hadde hardbag på til minstemann.
Nå er de 3 og 2år gamle, og vogna er fortsatt i daglig bruk.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Jeg får 16 måneder mellom mine og kommer til å levere den største i bhg gående så da blir den essensiel. Valget har stått mellom TFK, Easywalker og Mountain buggy men jeg heller litt mot den siste da de sier at alle glidlåsene er litt stress også har den mye større kurv under enn f.eks TFK som har LITEN plass til ting under i kurven.

Er 20 mnd mellom mine, elsket oth tvilling/søskenvognen! Nå er de 3 og snart 5 og vi har solgt den videre for en god pris. Populær og god vogn! :)

Har sett på den eg og.. Men den virker så "vond på ein måte med den store solskjermen som går over begge sidene når det er bagg på.. Har sett litt på babytravel... Men aner ikjke

Noen som vet om hardbagen på den vanlige tfk er den samme som den på søskenvognen? Har jo tfk fra før, vert genialt om de gikk på begge vognene.

Noen som vet om hardbagen på den vanlige tfk er den samme som den på søskenvognen? Har jo tfk fra før, vert genialt om de gikk på begge vognene.

Det er ikke samme bag.
Den til søskenvogna er bittelitt smalere :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Jeg har akkurat 2 år mellom nr en og to og hadde søskenvogn. Var veldig glad for det og brukte den mye første året. Vi hadde babytravler sin. billig og god vogn fra barnas hus som passet fint til vårt bruk:)

Vi har 2 år og 2 måneder mellom de to eldste og hadde ikke søskenvogn og ikke bruk for det. Noen få ganger de begge satt i samme vogna, men storesøster hadde egentlig stort sett sluttet med vogn innen lillesøster ble født, bare hvis vi gikk langt og lenge hun brukte det, og da var vi begge to så vi hadde to vogner.

Jeg og driver og funderer på om vi må ha søskenvogn eller ikke.. storebror er 2 år og 3 mnd når bebisen kommer. Vet ikke enda om jeg trenger det eller ikke... hmm

Jeg og driver og funderer på om vi må ha søskenvogn eller ikke.. storebror er 2 år og 3 mnd når bebisen kommer. Vet ikke enda om jeg trenger det eller ikke... hmm

Jeg ville ventet med å kjøpe det til å se om det var behov for det. Hvor mye bruker dere vogn nå? Tror du du vil trenge vogn mye med de begge to når du er alene? Vi trengte det ikke. Det var kanskje en gang eller to det hadde vært praktisk for oss og hatt, og det er ikke verdt det for så masse som de koster. Så vurder behovet først. Både barn og foreldrene og situasjonen rundt er forskjellig for alle, hvor en bor, hva en bruker vogn til, hvor mye de eldste vil bruke vogn osv. Vet vi hadde søskenvogn til småsøsknene mine, men den ble knapt brukt selv om det er 11 måneder mellom de. Broren min har 11 måneder mellom sine og de bruker masse vogn. De kjøpte søskenvogn, men nå etter 2 måneder vurderer de å selge den da den knapt blir brukt. Og tror kanskje behovet blir litt større når de blir eldre enn nyfødte i hvert fall.

Back
Topp